سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم؛

کسب رتبه برتر دانش‌آموزان قمی در جشنواره فیلم کوتاه دانش‌آموزان

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم از کسب رتبه برتر 4 فیلم دانش‌آموزان قمی در جشنواره فیلم کوتاه دانش‌آموزان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم گفت: چهار فیلم دانش‌آموزان قمی حائز رتبه برتر کشوری در جشنواره فیلم کوتاه دانش‌آموزان سراسر کشور شد و 6 فیلم به عنوان فیلم‌های برگزیده معرفی شدند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم با بیان اینکه دانش‌آموزان استان قم 15 عنوان برتر و برگزیده در بخش هنرهای دستی و تجسمی از آن خود کردند گفت: دانش‌آموزان قمی موفق به کسب پنج رتبه اول، یک رتبه دوم، دو رتبه سوم و هفت برگزیده کشوری شدند.
 
وی خاطرنشان کرد: نمایش عروسکی جانباز از دبیرستان پسرانه هنرهای زیبا و نمایش عروسکی ناله از دبیرستان پسرانه نمونه دولتی شهید فهمیده رتبه اول کشوری را کسب کردند.
 
حمزه‌ای عنوان کرد: 61 هزار و 596 نفر در مقطع ابتدایی، 49 هزار و 509 نفر در مقطع متوسطه اول و 42 هزار و 329 نفر در مقطع متوسطه دوم در بخش سرود همگانی رتبه برتر کشوری را کسب کردند.
 
این مسئول با اشاره به بخش فیلم کوتاه گفت: 12 فیلم کوتاه از دانش‌آموزان فیلم‌ساز استان قم از سوی هیئت داوران چهارمین جشنواره فیلم کوتاه دانش‌آموزان سراسر کشور انتخاب شد که چهار فیلم رتبه برتر کشوری را کسب کردند و 6 فیلم به عنوان فیلم‌های برگزیده معرفی شدند.
 
معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان قمی در بخش فرهنگی و ادبی در رشته شعر 5رتبه، داستان 5 رتبه، مطالعه و تحقیق سه رتبه، وبلاگ‌نویسی 5 رتبه، رشته بازی‌های رایانه‌ای 6 رتبه و الکترونیک 4 رتبه را از آن خود کردند.
 
انتهای پیام/ح
برچسب ها: کسب ، رتبه ، برتر ، جشنواره ، قم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.