سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لرستان؛

پایان شانزدهمین کنفرانس فیزیک معلمان ایران با تجلیل از افراد برتر

شانزدهمین کنفرانس فیزیک معلمان ایران با تجلیل از 14پژوهشگر برتر و11نفر از مدیران و عوامل تاثیر گذار در برگزاری مراسم و یک دبیر پیشکسوت رشته فیزیک به کار خود پایان داد .

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛   مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در آیین اختتامیه این شانزدهمین کنفرانس آموزش فیزیک معلمان ایران گفت: 26کارگاه تخصصی ،44 مقاله پژوهشی و 11سخنرانی علمی حاصل 4روز هم اندیشی و تبادل تجربه قریب به 600نفر از اساتید برجسته فیزیک کشور و دبیران پژوهشگر 30استان کشور در شهر خرم آباد لرستان بود.

کریمی فر افزود : در این کنفرانس 121 پوستر ارایه و 441 مقاله به دبیرخانه ارسال شد که هر کدام از آنها نمونهای عالی در نوع خود بودند.

وی با اشاره به پذیرش 550نفر از اساتید و دبیران پژوهشگر فیزیک سراسر کشور گفت: برپایی نمایشگاه علمی یکی از اقدامات جانبی این همایش بود.

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان به سخنرانی 11 نفر از اساتید برجسته و مدیران کشوری در این همایش اشاره کرد و گفت : قریب به یک سال است که همکاران ستادی ما در آموزش و پرورش تلاش می کنند تا کنفرانسی شایسته برگزار کنند .

  دبیر شانزدهمین کنفرانس آموزش فیزیک ایران گفت:طی چهار روز برگزاری این کنفرانس در مجموع 466 استاد و دبیر فیزیک پذیرش شدند که 167 نفر از این استادان و دبیران از لرستان و مابقی از دیگر استانها بودند.

خانم شاهرخی افزود: در مدت برگزاری این کنفرانس بیش از 99 نفر از دبیران فیزیک از مجموعه رصد خانه در محل بام شهر خرم آباد بازدید کردند.


انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.