سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

بهره برداری از 3 طرح آبرسانی روستایی در شهرستانهای قائمشهر و سیمرغ

در آخرین روز از گرامیداشت هفته دولت بهره برداری از 2 طرح آبرسانی روستایی در شهرستان قائمشهر و یک طرح آبرسانی در شهرستان سیمرغ بهره برداری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، در آیین افتتاح این طرح ها مدیر عامل آبفار مازندران با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: هفته دولت هفته همدلی دولت با مردم و پیوند آنان با یکدیگر است، در این هفته دولت و ملت به هم نزدیک می شوند و مسوولان کارنامه خود را به مردم تقدیم می کنند و مردم نیز ضمن حمایت از آنها به یاریشان می شتابند.

مجید عبدالهی با اشاره به بهره مندی 16 هزار جمعیت روستایی از نعمت آب شرب سالم در هفته دولت سالجاری افزود: با اتمام عملیات آبرسانی 9 پروژه آبرسانی روستایی شامل 6 طرح مجتمعی و 3 طرح تک روستایی 5هزار و 409 خانوار 24 روستای استان با صرف اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال از نعمت آب شرب سالم برخوردار شدند.

وی به مشخصات طرح های افتتاحی در شهرستانهای قائمشهر و سیمرغ پرداخت و گفت: مجتمع آبرسانی قادیکلای بزرگ و مجتمع آبرسانی کلاردره در شهرستان قائمشهر و مجتمع آبرسانی مری و سبزی باغ در شهرستان سیمرغ با صرف اعتباری بالغ بر 22844 میلیون ریال و بهره مندی 1151 خانوار 5 روستا به بهره برداری رسید.

عبدالهی افزود: برای بهره مندی از این پروژه ها بیش از 25 کیلومتر شبکه توزیع و خطوط انتقال،حفر و تجهیز 2 حلقه چاه عمیق،احداث 3 واحد ایستگاه پمپاژ ،احداث دو باب مخزن زمینی به حجم 600 متر مکعب اجرا شده است.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: ساری ، طرح ، روستایی ، آبرسانی ، سیمرغ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.