سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سجادی به باشگاه خبرنگاران خبر داد

ارائه درخواست به جامعتین برای معرفی نمایندگانی درجهت شکل‌گیری شورای هماهنگی اصولگرایان

سخنگوی شورای جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: ما از جامعتین درخواست کردیم که نمایندگانی را معرفی کنند تا با تعامل، شورای هماهنگی اصولرگرایان را شکل دهیم.

سیدکمال سجادی در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با حضور حضور شخصیت‌های برجسته و بانفوذ جریان اصولگرایی در شورای هماهنگی اصولگرایان اظهار داشت: به صورت رسمی برای حضور شخصیت‌های با نفوذ اصولگرا در شورای هماهنگی اصولگرایان دیدارهایی انجام نشده است.

وی در ادامه با بیان اینکه مذاکرات در حال انجام است و جامعه روحانیت مبارز در این زمینه نظرات خوبی دارد، گفت: ما از نظرات آیت‌الله یزدی، آیت‌الله مصباح و همچنین آیت‌الله موحدی‌کرمانی مطلع هستیم، تمامی این بزرگواران معتقد به انسجام و ائتلاف میان اصولگرایان هستند.

سجادی با بیان اینکه ما به جامعتین پیشنهادی را ارائه کردیم مبنی بر اینکه نمایندگانی را به ما معرفی کنند، افزود: تلاش داریم با همکاری این افراد شورای هماهنگی اصولگرایان را به بهترین شکل، تشکیل دهیم.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری ابراز امیدواری کرد که آیات با درخواست ما موافقت کنند و نمایندگانی را به ما معرفی کنند و افزود: ما می‌خواهیم از طریق شخصیت‌های بانفوذ اصولگرا مانند قالیباف، ولایتی و لاریجانی که دارای ظرفیت هستند  برای شکل گیری شورای هماهنگی اصولگرایان رایزنی کنیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: دبیران کل احزاب و 18 تشکل جبهه پیروان به همراه جمعیت ایثارگران و پایداری‌ها و ... در این شورا حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.