سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فروشگاه تجهیزات نظامی داعش در کرکوک+ تصاویر

گروهک تروریستی تکفیری داعش برای تامین بخشی از نیازهای نیروهای خود به تجهیزات نظامی اقدام به تاسیس فروشگاههای زنجیزه ای عرضه تجهیزات نظامی در مناطق تحت سیطره خود کرده است.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گروهک تروریستی داعش در ادامه افتتاح فروشگاه‌های نظامی در مناطق تحت سیطره خود تصاویری را از بازار تجهیزات و یونیفورم‌های نظامی خود در ایالت کرکوک عراق منتشر کرد.

در این فروشگاهها انواع البسه نظامی، چاقو و شمشیر، تجهیزات حمل و نگهداری سلاح و مهمات، فشنگ، دوربین شکاری و مخصوص نصب بر روی سلاح و انواع آرم و پرچم منقش به آرم داعش به فروش می رسد.

گفته می شود این تجهیزات به سفارش داعش در کارخانجات کشور ترکیه طراحی و ساخته شده و از طریق مرز ترکیه با سوریه وارد استان رقه تحت سیطره داعش و از آنجا به کلیه مناطق حضور نیروهای این گروه ارسال می گردد.



چندی پیش نیز گروهک تروریستی داعش در ادامه افتتاح فروشگاه‌های نظامی در مناطق تحت سیطره خود فروشگاهی را در شهر بعاج سوریه واقع در ایالت الجزیره افتتاح کرد.

گفتنی است؛ فروشگاه‌های تجهیزات نظامی داعش تنها منحصر به اعضای این گروهک تروریستی است و هیچ شخص دیگری حق ورود و خروج به این مکان‌ها را ندارد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.