سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقویت همکاری‌های بین بخشی وزارت بهداشت و جهاد‌کشاورزی

طی نشستی که در 18 و 19 شهریور ماه انجام خواهد شد، همکاری‌های بین بخشی وزارت بهداشت و جهاد کشاورزی تقویت خواهد شد.

مرتضی عزتیان، رئیس اداره خدمات بهداشت حرفه‌ای و مشاغل خاص وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: شانزدهمین نشست سالانه برنامه بهداشت کشاورزی در تاریخ 18 و 19 شهریورماه سال جاری به همت حوزه معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تبریز در این شهر برگزار خواهد شد.

وی در ادامه افزود: مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت نیز در این نشست همکاری می‌کند. هدف از برگزاری این همایش بر بازآموزی کارشناسان بهداشت حرفه‌ای و هم‌چنین کارشناسان جهادکشاورزی و کلینیک‌های گیاه‌پزشکی سازمان‌های نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی است.

عزتیان همچنین عنوان کرد: علاوه بر این تقویت همکاری بین بخش‌های مختلف موثر در تأمین سلامتی کشاورزان و محصولات کشاورزی در دو وزارتخانه جهادکشاورزی و بهداشت خواهد بود.

وی اضافه کرد: شرکت‌کنندگان در این همایش ضمن کسب اطلاع از آخرین وضعیت ارائه خدمات بهداشت حرفه‌ای به کشاورزان، شیوه‌های سلامت محصولات را فرا خواهند گرفت.

رئیس اداره خدمات بهداشت حرفه‌ای و مشاغل خاص وزارت بهداشت اظهار کرد: ارزیابی مواجه با سموم، ارگونومی در کشاورزی، انبارداری سموم، مدیریت مصرف بهینه سموم، برچسب‌گذاری سموم و ریزگردها و تغییر اقلیم برای کشاورزی از دیگر مواردی است که شرکت‌کنندگان می‌توانند در مورد آن‌ها اطلاعات کسب کنند.

وی خاطرنشان کرد: در پایان این همایش برنامه راه بهداشت کشاورزی تا پایان سال 94 نیز ترسیم می‌گردد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.