سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شاه‌علی‌دوست:

قصد مطرح کردن مسائل بی ارزش را نداشتم

بازیکن تیم فوتبال سایپا تهران گفت: در مصاحبه‌ با برنامه 90قصد مطرح کردن مسائل گذشته را نداشتم چراکه موضوع کسر مبالغ قرارداد بازیکنان مصدوم ارزشی ندارد.

روزبه شاه‌علی‌دوست در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  در خصوص کسر مبلغ قرارداد بازیکنان مصدوم تیم فوتبال سایپا بیان کرد: من در مصاحبه بعد از دیدار مقابل سپاهان با خبرنگار برنامه 90 قصد مطرح کردن مسائل گذشته را نداشتم، این موضوع مربوط به گذشته است و در فصل جاری پیش کشیدن چنین بحث‌هایی بی ارزش می‌باشد.

وی ادامه داد: خبرنگار برنامه 90 در ابتدا از من درخواست مصاحبه در خصوص مسائل فنی دیدار مقابل سپاهان را داشت و پس از پاسخگویی من دراین باره ناگهان بحث کسر مبلغ قرارداد بازیکنان مصدوم را مطرح کرد.

شاه علی دوست، افزود: به نظر من این اقدام درست نبود چراکه بازگشایی مسائل گذشته به حال فوتبال ما سودی ندارد.

شاه‌علی‌دوست گفت: در قرارداد سال گذشته ما این بند وجود داشت و ما با اطلاع از این بند با سایپا قرارداد امضا کردیم .

خوشبختانه با تدبیر مسئولان باشگاه این مشکل حل شده و بازیکنان مصدوم دیگر نگرانی بابت حمایت باشگاه در زمان مصدومیت ندارند و باید نگاهمان را به این رشته ورزشی پایه تغییر دهیم.

سنگینی درباره ادعای بعضی فدراسیون نشینان درباره شانسی بودن کسب مدال برنز گفت: عبدالله جابعی یک ایرانی است که برای کسب افتخار برای کشورش زیر نظر فدراسیون و هیأت استانش به مدال برنز رسیده چرا نباید خوشحال بود؟

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.