سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیت الله وحید خراسانی؛

احیای امر آل محمد مهم‌ترین اقدامی است که باید انجام شود

آیت الله وحید خراسانی: در قم باید برای احیای بیشتر مذهب تلاش شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از قم: آیت الله وحید خراسانی در دیدار با شهردار قم گفت:شهر مقدس قم ابتدا شهر اهل بیت (ع) و سپس مرکز حوزه‌های علمیه جهان تشیع است.

آیت الله خراسانی با بیان اینکه قم در مرکز تشیع جهان است افزود: در مرحله نخست باید به احیای دین اندیشید که با برگزاری باشکوه مراسم دینی و مذهبی صورت می گیرد و پس از آن باید به حل مشکلات مردم کمک کرد.

وی در خصوص جایگاه حوزه علمیه قم گفت: حوزه علمیه قم در رتبه نخست تشیع جهان قرار دارد و از بسیاری کشورهای جهان مسلمانان برای کسب علم به  حوزه علمیه قم مراجعه می‌کنند.

استادحوزه علمیه قرائت قرآن به صورت روزانه و اهدای آن به امام زمان(عج) را از توصیه هایشان به شهرداری قم دانست و عنوان کرد: این اقدام حمایت بیشتر امام زمان (عج) برای شما را به همراه دارد.

سقائیان‌نژاد شهردار قم نیز اظهار داشت: شئونات شهر قم باید به عنوان حرم اهل بیت (ع) حفظ شود.

وی گفت: امیدواریم با عنایت حضرت معصومه (س) برای آبادانی شهر قم تلاش کنیم و در این راه به رهنمودهای مراجع تقلید نیاز داریم تا شاهد شکوفایی هر چه بیشتر ظرفیت‌های قم باشیم.

همچنین بیاتی رئیس شورای اسلامی شهر قم در خصوص  عملکرد شهرداری قم در پروژه‌های عمرانی گفت: مترو به عنوان یکی از مهم‌ترین پروژه‌های شهر قم است که با جدیت در حال اجرا است و 400 میلیارد تومان اعتبار برای ادامه فعالیت این پروژه تامین شده است.

انتهای پیام/ز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.