سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

«باب اسفنجی» بازیگر تئاتر می‌شود/ همکاری با ستاره‌های موسیقی

قرار است در فصل ۱۷ - ۲۰۱۶، تئاتر برادوی میزبان نمایشی موزیکال بر اساس انیمیشن معروف و پرطرفدار «باب اسفنجی شلوار مکعبی» شود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان:به نقل از هالیوود ریپورتر، «باب اسفنجی شلوار مکعبی» نام انیمیشن پرطرفداری از کمپانی نیکلودوین است که از سال ۱۹۹۹ پخش شده است. پخش این انیمیشن با استقبال بسیار زیادی مواجه و باب اسفنجی یکی از شخصیت‌های مورد علاقه بسیاری از مردم در سراسر جهان شد.
 
بعد از ساخت و اکران فیلم «باب اسفنجی شلوار مکعبی» در سال ۲۰۰۴ و استقبال و فروش بالایی که داشت، حالا نوبت به تولید نمایشی موزیکال بر اساس این انیمیشن پرطرفدار و معروف جهانی رسیده است. قرار است تئاتر موزیکالی بر اساس «باب اسفنجی شلوار مکعبی» در فصل ۱۷ - ۲۰۱۶ تئاتر برادوی، روی صحنه برود.
 
طبق برنامه اعلام شده این تئاتر موزیکال اجرای خود را از روز ۷ ماه ژوئن ۲۰۱۶ (خردادماه ۹۵) در سالن تئاتر اورینتال آغاز خواهد کرد.
 
کارگردانی تئاتر موزیکال «باب اسفنجی شلوار مکعبی» را تینا لاندا بر عهده دارد و موسیقی این اثر نمایشی نیز از میان آثاری از استیون تایلر و جو پری (گروه ارواسمیت)، جان لجند، پرینس و دیوید بویی است.
 
کمپانی نیکلودوین به عنوان صاحب امتیاز «باب اسفنجی شلوار مکعبی» تهیه‌کنندگی تئاتر موزیکال مورد نظر را عهده‌دار است.
 
منبع:مهر
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.