سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گزارش هواشناسی؛

کاهش دما و وزش باد در شمال شرق/ احتمال تگرگ در مناطق مستعد کشور

طی روزهای چهارشنبه و پنج شنبه دما در شمال شرق کشور کاهش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با ورود سامانه بارشی فعال به کشور و همراهی آن با نفوذ و تقویت زبانه پرفشار بر روی نیمه شمالی، از امروز ابتدا در استان‌های واقع در غرب، شمال غرب، سواحل شمالی، مرکز، ارتفاعات جنوب‌غرب و دامنه‌های البرز جنوبی (واقع در شمال استان‌های تهران و البرز) ابرناکی، بارش باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش بینی می‌شود.

شدت بارش‌ها امروز در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، زنجان، اردبیل و بتدریج گیلان، مازندران، گلستان و روز سه شنبه علاوه بر استان‌های مذکور در مناطق شمالی استان‌های سمنان و خراسان شمالی پیش بینی می‌شود.

امروز و فردا مواج می‌باشد و روز چهار شنبه از شدت فعالیت این سامانه بارشی در شمال غرب کاسته شده اما در نیمه شمالی کشور همچنان فعال خواهد بود.

گفتنی است، در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه برای شرق کشور وزش باد و در پاره‌ای نقاط گرد و خاک پیش بینی می‌شود که در منطقه زابل، با توفان گرد وخاک همراه خواهد بود. وظیفه افزود: طی امروز و فردا در استان‌های سمنان، شمال اصفهان، قم و جنوب استان تهران وزش باد نسبتآ شدید پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.