سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اسدی: دوره سکوت تمام شده، اکنون زمان اطلاع رسانی است

دبیر کل فدراسیون فوتبال در نشست خبری گفت: دوره سکوت تمام شده و اکنون زمان خبر رسانی است، برای روشن شدن افکار عمومی قصد داریم اطلاع رسانی کنیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از اینکه کمتر توفیق حضور در رسانه‌ها را داشتم از رسانه‌ها عذرخواهی می‌کنم . همچنین همه چیز به وسیله کلام حاشیه به وجود می‌آورد اما سکوت من باعث این حاشیه شده است.

اسدی در ادامه در مورد ناگفته‌هایش در مورد کی‌روش بیان کرد: نباید سوالی بپرسیم که تیم ملی به حاشیه کشیده شود لطفا در مورد این مسائل کنکاش نکنید الان زمان مناسب برای این سوالات نیست.

وی در مورد زمان انتخابات سازمان لیگ بیان کرد: در هیئت رئیسه قبلی مطرح شد و قرار شد مجمع سازمان لیگ 18 شهریور برگزار شود اما بعید می‌دانم که انتخابات  سازمان لیگ در این زمان برگزار شود، همچنین اطلاعاتی از جزئیات این مجمع ندارم.

اسدی در مورد برگزاری بازی‌های مقدماتی برخی از کشورها در ایران تصریح کرد: تمهیدات لازم در این خصوص دیده شده است، کفاشیان ترجیح داد این بازی‌ها در ورزشگاه آزادی و دستگردی برگزار شود و این ورزشگاه‌ها مطابق با استاندارد AFC  هستند، مشکل نور ورزشگاه دستگردی هم برطرف شده و این ورزشگاه آماده برگزاری بازی‌ها است.

وی در مورد وضعیت فوتبال ساحلی و فوتسال بیان کرد: ایرانی‌ها همواره می‌توانند موفق باشند، در صورتی که امکانات، اسکان و سفرها و همچنین بحث مالی مهیا باشد. معتقدم مربی ایرانی نسبت به خارجی برای تیم‌های فوتبال ساحلی و فوتسال بهتر است، همچنین از مربیان خارجی برای بالا بردن سطح دانش مربیان داخلی می‌توانیم استفاده کنیم.

فساد در فوتبال را باید با اسناد و مدارک اثبات کرد

اسدی در مورد اینکه بحث فساد در فوتبال را رد یا تایید می‌کند بیان کرد: فساد در فوتبال را باید با اسناد و مدارک اثبات کرد همچنین باید صبر کنیم تا نتیجه بررسی پرونده فساد در فوتبال توسط کمیسیون اصل 90 اعلام شود تا در آینده در مورد آن نظر دهیم.

فساد در حوزه‌های مختلف وجود دارد، نهادهای نظارتی باید در مورد آن تحقیق و بررسی کنند، ساختار نظارتی جزو وظایف سازمان‌های حقوقی است که باید این مسائل را بررسی کرده و ما نیز طبق وظایف کارها را انجام دهیم.

اسدی در مورد اشتباهات متعدد داوری در لیگ پانزدهم بیان کرد: منظور شما را نمی‌فهم، آماری صحبت کنید، شاید 45 پنالتی را باید می‌گرفتند که 40 تای آنها را گرفتند، باید بررسی کرد مشکل کار کجاست. به هر حال هر کسی که می‌بازد نسبت به باخت واکنش نشان می‌دهد، اما ما نباید در این مسائل پافشاری کنیم.

وی تصریح کرد: ما طبق مستندات و تحقیقات نسبت به موضوعات داوری تصمیم گیری خواهیم کرد.

تیم امید و بزرگسالان اعضای یک خانواده هستند

 وی درباره انتقادات مسئولان تیم امید و بزرگسالان علیه هم بیان کرد: این دو تیم اعضای یک خانواده هستند و درست نیست در یک خانواده اعضا از همدیگر انتقاد کنند دو طرف نباید تنها به منافع خود فکر کرده و حرص خودشان را بزنند، آنها باید در جلسه‌ای به صورت  رو در رو‌ مشکلات را مطرح کرده و به تفاهم برسند صحبت‌های این چنینی در رسانه‌ها سبب تشنج و تشویش می‌شود

اسدی  ادامه داد: متاسفم که اعضای خانواده تیم های ملی به جای اینکه اختلاف ساختاری داشته باشند با هم بگو مگوهای شخصی دارند و علیه یکدیگر موضع‌گیری می‌کنند.

 وی افزود: فدراسیون فوتبال نباید اجازه دهد مسئولان این دو تیم علیه هم حرف بزنند اصول اولیه فدراسیون مشخص است. اولویت فدراسیون با تیمی است که بازی‌های مهم‌تری داشته و مسابقاتش نزدیک‌تر است، به دلیل این که تلطیف فضا وجود ندارد، موضع گیری طرفین تنها سبب ایجاد تنش خواهد شد و هیچ سودی به حال فوتبال ملی ندارد.

اسدی در خصوص چنین اعضای فدراسیون از سوی وی اظهار داشت: در ماده 60 اساسنامه فدراسیون قید شده کار ساماندهی فدراسیون بر اساس تشکیلات و بررسی پیشنهاد روسای دپارتمان‌ها به منظور صدور ابلاغ‌ها به  عهده دبیر کل است و من خارج از وظایف خود کاری انجام نمی‌دهم.از قبل هم شنیده بودم  که گفته اند دبیر کل فرا قانونی عمل کرده است.ماده 60  اساسنامه اضافه می کند دبیر کل مسئول ارشد فدراسیون است و با پیشنهاد رئیس فدراسیون منصوب می شود.و انتخاب افراد کادر اداری را با پیشنهاد روسای دپارتمان ها در دستور دارد.هیچ جا در اساسنامه از کمیته ها نام برده نشده است.

 دبیر کل فدراسیون فوتبال در پاسخ به سوالی مبنی بر انتخاب‌ وی توسط وزیر ورزش و جوانان گفت: آیا وزیر فقط من را انتخاب کرده یا گزینه‌های دیگری هم مد نظر داشته وی چند گزینه را برای پست دبیر کلی به فدراسیون فوتبال پیشنهاد داد و این فدراسیون من را انتخاب کرد.

اسدی در مورد حامی مالی تیم‌های ملی گفت: محموله‌ جدید لباس‌های تیم ملی به دست ما رسیده است و در طول تمرینات از آنها استفاده می‌کنیم.

وی افزود: سعی خواهیم کرد با توجه به نیاز و درخواست رسانه‌ها با آنها تعامل بیشتری داشته و از نظرات رسانه‌ها استفاده کنیم.

وزیر پیگیر پول‌های بلوک شده‌ی فدراسیون است
 
علیرضا اسدی در خصوص پول‌های بلوکه شده فدراسیون فوتبال اظهارکرد: وزیر ورزش و جوانان پیگیر بازپسگیری این پول‌هاست و از ما خواسته که با تهیه کردن رسیدی از این پول‌ها و قراردادن این رسید در اختیار وی گودرزی را در جریان امور قرار دهیم مسئولان فدراسیون نیز در حال تهیه این رسید و سایر مدارک مورد نیاز هستند.
 
وی درباره مشکل لباس تیم‌های امید و بزرگسالان بیان کرد: مشکلی در این زمینه وجود ندارد چرا که محموله لباس‌ها به ما رسیده و به رزودی این لباس‌ها را در اختیار دو تیم قرار می‌گذاریم.
 
انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.