سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر فدراسیون وزنه برداری:

ملی پوشان در شرایط ایده الی وزنه می زنند

حسین مقامی گفت: اعضاء تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان در سلامت کامل و شرایط ایده آلی تمرین می کنند.

حسین مقامی دبیر فدراسیون وزنه برداری در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های باشگاه خبرنگاران جوان گفت: تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان کشورمان خود را برای رقابتهای قهرمانی جهان آذر 27-9 آبان در آمریکا برگزار خواهد شد به همین تمرینات با جدید و با قدرت انجام می شود هدفمان کسب نتیجه در این مسابقات و گرفتن سهمیه المپیک 2016 آرژانتین می باشد.
 
وی تصریح کرد: اردونشینان دو هفته ای است در تهران وزنه می زنند، این اردوها از 7 اردیبهشت سال جاری آغاز شده، یک اردوی یک ماهه در همدان اردوی 21 روزه شهرکرد و اردوی 21 روزه چالوس اردوهایی هستند که تاکنون صورت گرفته است.
 
شاید اردوی سطح دریا و ارتفاع داشته باشیم
 
وی در این باره گفت: اردوهای آماده سازی فعلا در تهران برگزار می شود و برنامه‌ای برای انجام اردو در شهرستان نداریم شاید بر حسب نیاز اردویی نیز در سطح ارتفاع( شمال) و ارتفاع در یکی از شهرهای همدان یا شهرکرد برگزار کنیم.
 
سطح مسابقات جهانی خیلی بالاست
 
مقامی در این مورد تاکید کرد: سطح رقابتهای جهانی با حضور تیم های مطرح دنیا به طبع خیلی بالاست و بهترین ها در آن شرکت دارند.
 
وی در خصوص تیم های مطرح دنیا افزود: چین سالهاست در سطح دنیا مدالهای زیادی کسب می کند، قزاقستان، روسیه، کره جنوبی و شمالی، بلغارستان و ترکیه تیم های خوب جهان هستند.
 
وزنه برداری ایران جزو تیم های برتر المپیک
 
مقامی در این مورد اشاره کرد: از المپیک 48 لندن که حضور داشتیم جزء تیم های برتر این رقابتها بودین و حرفهای زیادی برای گفتن داشتیم.
 
مردان طلایی المپیک‌
 
مقامی درباره مردان طلایی کشورمان در المپیک اذعان کرد: محمد نصیری، حسین توکلی، حسین رضا زاده و بهراد سلیمی وزنه بردارانی هستند که در المپیک ها مدال طلا کسب کردند.
 
مقامی در پایان خاطر نشان کرد: همه چیز برای کسب نتایج مطلوب در مسابقات آسیایی تایلند و جهانی آمریکا مهیاست و اعضاء تیم ملی با روحیه بالا و جدیت تمرین می کنند.
 
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.