سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم؛

رضایت خانواده های شهدا از ساماندهی گلزار شهدا

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم گفت: ساماندهی گلزارهای شهدای استان قم اقدامی موثر در راستای ترویج و احیای فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ سیدجواد هاشمی گفت: خوشبختانه با ساماندهی گلزارهای شهدا توانستیم رضایت و خشنودی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و مسئولان ملی و استانی را فراهم کنیم.

وی گفت: با ایجاد فضایی مطلوب و با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و پیوند بین نسل‌های انقلاب با شهدا، موجبات خشنودی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و مسئولان ملی و استانی را در بازدیدهایی که از گلزارهای شهدای قم داشته‌اند، فراهم کرده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم با اشاره به اینکه در استان قم دارای  70 گلزار شهدا است افزود: گلزار علی بن جعفر(ع) با  بیش از 3 هزار مزار، گلزار شیخان با 700 مزار شهید و گلزار امامزاده ابراهیم(ع) قم، با  393 مزار شهید جزء سه گلزار مهم استان است.

هاشمی سفر وزیر دادگستری به استان قم را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: وزیر دادگستری از گلزار شهدای امامزاده ابراهیم(ع) قم بازدید  و از روند ساماندهی گلزار شهدای قم ابراز خرسندی و تاکید کرد: شهدا سرمایه‌های اصلی، عظیم و ارزشمند کشور هستند، وظیفه ما پیروی از راه و مسیر شهدا است.

انتهای پیام/س
برچسب ها: ساماندهی ، گلزار ، شهدا ، قم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.