سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

آغاز طرح بزرگ استعدادیابی با همکاری آموزش و پرورش در سراسر کشور

رییس فدراسیون اسکواش کشور گفت : طرح بزرگ استعدادیابی با همکاری آموزش و پرورش در سراسر کشور آغاز می شود. شفائی:33338853

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از تبریز؛ مسعود سلیمانی در مجمع هیات اسکواش آذربایجانشرقی  افزود : ارزیابی مهم و هدف نهایی فدراسیون اسکواش کشور استعدادیابی و شناسایی نفرات جدید به اردوهای تیم ملی است و تا علاوه بر کسب مدال در رقابتهای برون مرزی ، انحصار طلبی از تیم ملی برداشته شود.

سلیمانی تصریح کرد : اسکواش آذربایجانشرقی در چند ماه اخیر قانون گرایی را در صدر کارهای خود قرار داده و توانسته با اجرای ضوابط لازم به جایگاه واقعی خود بازگردد و خود را در اسکواش کشور نشان دهد.

وی افزود : تعامل با آموزش و پروش گره گشای تمامی نیازها اسکواش در کشور خصوصا در بخش استعدادیابی است و میتوان با تعامل این خواسته را اجرایی کرد و آذربایجانشرقی در این مقوله موفق عمل کرده است.

سلیمانی رییس فدراسیون اسکواش در ادامه بیان داشت : توسعه زیر ساختهای  اسکواش در استان و برگزاری رقابتهای مهم بین المللی نیازهای اصلی اسکواش در آذربایجانشرقی است چرا که هم پتانسیل اجرایی و زیر ساختها را تبریز داراست.

مجمع انتخابات هیات اسکواش آذربایجان شرقی با حضور مسعود سلیمانی رییس فدراسیون اسکواش و دبیر فدراسیون اسکواش کشور در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان واقع در خیابان منظریه برگزار شد و مهندس محمد حسین حسن زاده به مدت 4 سال به سمت رییس هیات اسکواش آذربایجانشرقی انتخاب شد.

مهندس محمد حسین حسن زاده پیش از این سرپرستی هیات را عهده دار بود و ریاست سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز را عهده دار است.
انتهای پیام/پ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.