سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

افتتاح تصفیه خانه فاضلاب شهرستان ماهنشان

تصفیه خانه فاضلاب شهر ماهنشان با ظرفیت بیش از 3 هزار متر مکعب در شبانه روز به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان با اشاره به افتتاح تصفیه خانه فاضلاب شهرستان ماهنشان گفت : تصفیه خانه فاضلاب شهر ماهنشان با ظرفیت بیش از 3 هزار متر مکعب در شبانه روز با حضور معاون عمرانی استاندار و نماینده مردم ماهنشان در مجلس شورای اسلامی به بهره برداری رسید.

جزء قاسمی افزود : تصفیه خانه فاضلاب شهر ماهنشان به روش SBR یا روش نوبتی که یکی از روش های نوین تصفیه فاضلاب با استفاده ازلجن فعال می باشد ، وارد مدار بهره برداری می شود .

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان درادامه تصریح کرد : میزان سرانه تولید فاضلاب 180 لیتر به ازای هر نفر در روز می باشد که در این بین ضریب بهره برداری از شبکه فاضلاب 70 درصد برای سال ابتدای دوره طرح و 100 درصد برای سالهای پایانی طرح در نظر گرفته شده است.

مهندس جزء قاسمی ادامه داد : مطالعات مرحله اول با توجه به نیازهای سال افق طرح (1405) و برای مساحت 203 هکتار و جمعیتی بالغ بر 17 هزار و 500 نفر با ظرفیت حداکثر 113 لیتر در ثانیه انجام شده است .

وی به خطوط شبکه و خط انتقال فاضلاب اشاره و تصریح کرد : خطوط اصلی و فرعی شبکه و خط انتقال فاضلاب به طول کلی 21000 متر در سایزهای مختلف از جنس پلی اتیلن دوجداره کاروگیت می باشد.


انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.