سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

برگزاری مسابقات بین المللی شطرنج جام ابن سینا در همدان

رئیس هیئت شطرنج استان همدان گفت: مسابقات شطرنج بین المللی جام ابن سینا به میزبانی همدان با حضور شطرنج بازان برتر ایران و سایر کشورها برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ احمد علی‌بابایی گفت: تاکنون شطرنج بازان مطرح کشورهای اسپانیا، مصر، عراق، بلاروس، اوکراین و جمهوری آذربایجان به همراه شطرنج بازان مطرح ایرانی برای حضور در این مسابقات ثبت نام کرده‌‎اند.

وی با اشاره به اینکه در این دوره از رقابت‌ها 500 میلیون ریال جایزه برای نفرات برتر اختصاص یافته ، اضافه کرد: 270 میلیون ریال جایزه نقدی برای بخش متعارف در نظر گرفته شده که به نفر اول 80 میلیون ریال، نفر دوم 60 میلیون ریال و نفر سوم 40 میلیون ریال اختصاص می‌یابد ضمن اینکه به نفرات چهارم تا دهم نیز جایزه نقدی تعلق می‌گیرد.

رئیس هیئت شطرنج استان همدان افزود: شطرنج بازان علاقهمند تا فردا شب دوشنبه 9 اردیبهشت ماه فرصت دارند تا از طریق سایت هیئت شطرنج www.hamedanchess.irثبت نام نمایند.

این رقابت‌ها از یازدهم شهریورماه در محل دانشگاه بوعلی سینا همدان آغاز می‌شود و پیش‌بینی میشود مسابقات در 11 دور به روش سوئیسی تا هجدهم ماه جاری ادامه یابد.

همچنین قرار است مسابقه شطرنج بلیتس (برق آسا) نیز در بین مسابقات متعارف برگزار شود که برای این مسابقه نیز 30 میلیون ریال جایزه نقدی در نظر گرفته شده است . علاوه بر اینها، جوایز ویژه ای نیز به برترین‌های استانی حاضر در این رقابتها اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/ی


برچسب ها: همدان ، مسابقات ، شطرنج ، سینا ، آغاز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.