سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

افتتاح طرح های بهداشتی در سپیدان فارس

خانه های بهداشت روستاهای دلخان و کهکران در شهرستان سپیدان افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ خانه های بهداشت در دو روستای دلخان و کهکران از توابع دهستان شش پیر شهرستان سپیدان با حضور مهندس مشتاقی لار فرماندار شهرستان، دکتر فرخ روز رئیس شبکه بهداشت و درمان، مهندس کریمی رئیس مرکز بهداشت، مسئولان ادارات و نهاد های شهرستان وعموم مردم این دو روستا، افتتاح شد.

به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مهندس کریمی رئیس مرکز بهداشت سپیدان ضمن اشاره به اینکه کلنگ ساخت این خانه های بهداشت در هفته دولت پارسال به زمین زده شده است، اظهار داشت : با افتتاح این دو خانه بهداشت بیش از یک هزار و 500 نفر در این دو روستا از خدمات بهداشتی بهره مند خواهند شد.

وی افزود : افتتاح این خانه های بهداشت با هدف ارتقای سواد جامعه با اجرای برنامه ملی ترویج و توسعه خودمراقبتی و توانمندسازی مردم، تقویت و نهادینه سازی همکاری های بین بخشی و برنامه بهداشت عمومی شامل آب سالم ،غذای ایمن، رژیم غذایی سالم و محیط پاک صورت پذیرفته است.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم با افتتاح این خانه های بهداشت گامی موثر در جهت ارتقای سطح سلامت شهرستان سپیدان برداشته شود.

در ادامه مهندس مشتاقی لار فرماندار شهرستان سپیدان نیز ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه شبکه بهداشت و درمان سپیدان بدلیل ساخت و تجهیز سریع این خانه های بهداشت، گفت : طرح تحول نظام سلامت یکی از بهترین طرح های اجرا شده در عرصه سلامت است که امیدواریم با حمایت بیشتر دولت گام های موثر تری در عرصه سلامت عمومی مردم برداشته شود .

هر کدام از خانه های بهداشت روستاهای دلخان و کهکران با زیربنای 75 متر مربع و اعتباری افزون بر 800 میلیون ریال، افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.



انتهای پیام/ ا


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.