سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

مشکلات معدن کاران اصفهان به صورت ویژه پیگیری می شود

رییس اتاق اصفهان گفت: مشکلات معدن کاران اصفهان در اتاق به صورت ویژه پیگیری می شود .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،«سید عبدالوهاب سهل آبادی »در نخستین جلسه کمیسیون معادن اتاق اصفهان تصریح کرد:استان اصفهان استانی معدنی است ونیاز دارد مسایل و مشکلات این بخش به صورت تخصصی پرداخته شود.

وی با اشاره به اینکه چند تشکل معدنی فعال در استان مشغول فعالیت است،افزود:تشکلهای معدنی می توانند در کمیسیون معادن اتاق حضور فعال و اثرگذار داشته باشند .وی خاطر نشان کرد:کمیسون معادن در دوره گذشته در قالب یک کمیسیون صنعت و معدن فعالیت می کرد و در دوره جدید به صورت یک کمیسیون مستقل فعالیت خود را آغاز کرده است .

وی در بخش دیگری از سخنان خود خواستار توجه به نیازهای بخش معدن از سوی دولت شد و گفت:بسیاری از معادن با چالش هایی از قبیل نبود جاده های مناسب و انرژی های مورد نیاز از جمله آب و برق روبرویند.

سهل آبادی اظهار داشت:بیش از 70 درصد ماشین آلات معادن فرسوده و هزینه بر است و لازم است در این زمینه تسهیلات ویژه برای به روز شدن ماشین آلات در اختیار معدن کاران قرار گیرد.

وی اضافه کرد: پرداخت مالیات بر ارزش افزوده توسط معدن کاران به دلیل فروش های نسیه ای بسیار دشوار است .

سهل آبادی در بخش دیگری از سخنان خود کمیسیون ها را اتاق فکر اتاق بازرگانی برشمرد و گفت:اتاق اصفهان در دوره جدید تلاش می کند از تمام ظرفیت ها برای حل مشکلات فعالان اقتصادی استفاده کند.  



انتهای پیام/گ

برچسب ها: جلسه ، کمیسیون ، معادن ، اصفهان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.