سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین یافته‌های علمی در همایش ملی مهندسی ایمنی و مدیریت HSE

همایش ملی مهندسی ایمنی 11 تا 13 اسفند ماه 94 در تهران برگزار می‌گردد.

دکتر رشتچیان رئیس همایش ملی مهندسی ایمنی و مدیریت HSE در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: هدف از برگزاری این همایش ارتقاء دانش در شاخه‌های مختلف مهندسی ایمنی و مدیریت HSE با توجه به نقش متقابل صنعت و دانشگاه است که گامی در راه استمرار تبادل آراء‌ و افکار صاحب‌نظران دانشگاهی و صنعتی در این حیطه خواهد بود.

وی افزود: اهداف مهم این همایش شامل معرفی و بحث بر روی مفاهیم پایه ایمنی و مدیریت HSE در صنایع، فراهم نمودن بسترهای مناسب همکاری میان متخصصین و محققین دانشگاهی و کارشناسان HSE در صنعت، دعوت از متخصصین HSE در سطح ملی و بین‌المللی برای بحث و بررسی جدیدترین فناوری‌ها و روش‌های جاری ایمنی صنعتی و HSE، شناسایی موضوعات و عناوین پروژه‌های تحقیق و توسعه HSE در صنایع، تشویق مراکز دانشگاهی و صنعتی جهت ایجاد برنامه‌های موثر و کارآمد تحقیق و توسعه در زمینه‌های مختلف ایمنی و مدیریت HSE و شناسایی و بررسی توان بالقوه سیستم مدیریت HSE در حفاظت محیط زیست ملی و جهانی و دستیابی به اهداف توسعه پایدار تعریف شده برای صنایع مختلف در سطح ملی و بین‌المللی است.

وی محورهای اصلی این همایش را ایمنی و مدیریت ریسک، ایمنی و محیط زیست، ایمنی و سلامت شخصی، سیستم مدیریت HSE و فرهنگ ایمنی ذکر کرد.

دکتر رشتچیان یادآور شد: برگزاری این همایش با بهره‌گیری از تجربیات برگزاری پنج همایش ملی مهندسی ایمنی و مدیریت HSE خواهد بود و از تمامی محققین، پژوهشگران، صنعتگران و علاقمندان دعوت می‌شود در این همایش شرکت نمایند.

وی خاطرنشان کرد: در این همایش میهمانانی نیز از دانشگاه‌های برتر دنیا سخنرانی خواهند داشت و نمایشگاه جنبی نیز از دستاوردهای علمی و صنعتی در حوزه HSE همزمان با برگزاری این همایش برپا خواهد شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.