سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

99 فقره سرقت در پرونده سارقان منازل اصفهان

رئيس پليس آگاهي استان اصفهان سارقان منازل دستگير شدند و به 99 فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،"ستار خسروي " با اعلام اين خبر اظهار داشت : در پي وقوع چندين فقره سرقت از منازل در شرق اصفهان ، رسيدگي به موضوع در دستور کار کارآگاهان پايگاه شرق آگاهي اصفهان قرار گرفت.

وي افزود: کارآگاهان پس از انجام يکسري تحقيقات و بدست آوردن سرنخ ها موفق شدند يک سارق سابقه دار را را شناسايي و دستگير کنند.

اين مقام مسئول بيان نمود: متهم در بازجويي هاي بعمل آمده به 90 فقره سرقت از منازل با همدستي فرد ديگري اقرار کرد.

سرهنگ خسروي افزود: ماموران موفق شدند در بازرسي از مخفيگاه سارقان تعدادي اموال مسروقه از قبيل 110طاقه پارچه،24ساعت مچي،4دستگاه لپ تاپ،عتيقه جات(سماور،جام،شمعدانو..)،3 دستگاه گوشی همراه،اسپيکر،نقرجات، طلاجات،تلويزيون،30عدد،ادکلن، 15عددعينک،لوازم آرايشي(اتومو، ريش تراش،اپليدي، سشوار و...)مقايري ارز خارجي(دينار،دلار،ليره)6عدد کيف زنانه،بخارشوي کشف کنند.

سرهنگ خسروي با بيان اينکه همدست متهم دستگر شد گفت: متهمان جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي شدند.

رئيس پليس آگاهي استان اصفهان در خاتمه به همشهريان توصيه کرد: حتي الامکان منزل خود را خالي نگذاريد و موقع مسافرت به همسايگان خود اطلاع دهيد تا مراقب منزل شما باشند، کليد منزل خود را در دسترس افراد غيرمطمئن قرار ندهيد و نسبت به تعويض قفل هايي که کليد آن ها گم شده و يا در اختيار ديگران بوده اقدام کنيد، هنگام خروج از منزل به خودروهاي متوقف و سرنشينان آن ها توجه کنيد و درصورت مشکوک بودن شماره اتومبيل را يادداشت و از طريق تلفن 110 به مرکز پليس اطلاع دهيد. 



انتهای پیام/ ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.