سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر کشور: محل تعیین‌شده برای خانه احزاب مورد موافقت قرار نگرفت

رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: در مورد محل خانه احزاب با شهرداری صحبت‌هایی انجام شد اما به دلیل نامناسب بودن مورد موافقت قرار نگرفت.

علی محمد غریبانی" رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌هایگروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح  نشست مشترک خانه احزاب و تشکل‌های صنفی با وزیر کشور که امروز (شنبه) برگزار شد، اظهار داشت: جلسه هم‌اندیشی با نخبگان، فعالان غیر دولتی و اصحاب رسانه امروز با حضور وزیر کشور و معاونت سیاسی برگزار شد.
 
وی با بیان اینکه در این جلسه وقت زیادی در اختیار احزاب، نخبگان و NGOهای مختلف قرار گرفت، ادامه داد: در این جلسه به مسائل انتخابات، چگونگی مشارکت احزاب و مردم در انتخابات آینده و  داغ کردن تنور انتخابات صحبت‌هایی انجام شد.
 
رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات افزود: قرار شد وزارت کشور در برخورد با تشکیلات غیرقانونی و تشکیلاتی که خود را فراتر از قانون تعریف کرده‌اند، جدی‌تر باشد چرا که با فعالیت این تشکل‌ها و احزاب قارچی، تشکیلات سیاسی قانون‌مدار به حاشیه رانده می‌شود.
 
غریبانی گفت: در این جلسه از وزیر کشور خواسته شد که بر اساس قانون از حقوق کاندیداها و احزاب دفاع کنند که وزیر کشور نیز تاکید کرد حتما این کار را انجام خواهند داد.
 
رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: پس از انتقاد "محمدحسن غفوری‌ فرد" رئیس خانه احزاب در مورد عدم اختصاص ساختمانی به خانه احزاب توسط وزارت کشور، رحمانی فضلی گفت که در مورد محل خانه احزاب با شهرداری صحبت‌هایی انجام شد و محلی را نیز برای خانه احزاب در نظر گرفتند اما چون محل مناسب و در شأن احزاب نبود مورد موافقت قرار نگرفت.
 
غریبانی خاطرنشان کرد: همچنین نظر وزیر کشور بر این است که زمانی امنیت کشور تضمین می‌شود که NGOها در جامعه حضور فعالی داشته باشند .
 
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.