سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حسینی: تیراندازان با انگیزه ظاهر شدند

دبیر سازمان لیگ تیراندازی گفت: هفته اول لیگ برتر سلاح‌های بادی با کیفیت بالایی داشت و تیراندازان از انگیزه بالایی برخوردار بودند.

سید جعفر حسینی در گفتگو باخبرنگار حوزه سایر حوزه ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  از کفیت بالای هفته اول لیگ برتر سلاح‌های بادی خبر داد و در این خصوص گفت: هفته اول لیگ برتر سلا‌ح‌های بادی و مردان با هفت تیم در مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد که حدود 60 ورزشکار در اولین هفته لیگ برتر حضور داشتند.

وی افزود: در هفته اول لیگ برتر سلاح‌های بادی مردان سطح مسابقات بسیار خوب بود و شاهد رکوردهای بالایی از سوی ورزشکاران بودیم و چون در آستانه کسب سهمیه المپیک قرار داریم تیراندازان برای حضور موثرتر در تیم ملی با انگیزه و بیشتری در لیگ برتر شرکت می‌کنند.

دبیر سازمان لیگ تیراندازی عنوان کرد: مسابقات لیگ برتر تیراندازی امسال با 8 تیم قرعه کشی شد و قرار بود تیم‌ها دو به دو ب ا هم مسابقه دهند، اما در آخرین لحظه تیم خراسان رضوی به دلیل مشکلاتی که داشت از حضور در لیگ برتر انصراف داد.

حسینی ادامه داد: لیگ امسال نیز مثل سال گذشته با 7 تیم آغاز شد و به دلیل انصراف خراسان رضوی یک تیم باید در هر مسابقه استراحت کند که این موضوع باعث بی‌نظمی لیگ می‌شود.

حسینی در خصوص مشکلات جذب اسپانسر برای تیم‌های تیراندازی گفت: جذب اسپانسر برای تیم‌های تیراندازی یکی از مشکلات اصلی تیم برای حضور در لیگ برتر است و بیشتر تیم ها قادر به تامین منابع مالی برای تیمشان نیستند. اکنون تیم خراسان رضوی نیز با همین مشکل مواجه شد و به دلیل نداشتن اسپانسر از لیگ برتر انصراف داد.

دبیر سازمان لیگ تیراندازی عنوان کرد: به دلیل هزینه‌های بالای تیراندازی تیم‌های حاضر در لیگ برتر باید از سوی مسئولین استانی حمایت شوند، اما متاسفانه ما بر خلاف این را شاهد هستیم و درآمد فدراسیون هم به اندازه‌ای نیست که بخواهد به تیم‌های تیراندازی کمک کند.

امیدوارم مسئولین به این موضوع توجه داشته باشند تا تیم‌ها به دلیل تامین نشدن بودجه کافی مجبور به انصراف از لیگ نشوند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.