سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زمان ورود خودروهای مدل 2016 به ایران

ظرف یک ماه‌ آینده خودروهای مدل 2016 وارد بازار ایران شود.

 

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ،خودروسازان جهانی به طور معمول چند ماه پیش از آغاز سال جدید میلادی محصولات خود را با مدل سال جدید عرضه می‌کنند.

در سال جاری میلادی نیز (2015) این اتفاق افتاده و از چندی پیش خودروهای مدل 2016 وارد بازارهای جهانی شده است.

در این شرایط یک کارشناس بازار خودروهای وارداتی از عرضه این محصولات در ایران در یک ماه آینده خبر می‌دهد.

پورحسنی می‌گوید: از حدود یک ماه پیش خودروهای مدل 2016 در کشورهای همسایه مانند امارات عرضه شده است.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود ظرف یک ماه‌ آینده خودروهای مدل 2016 وارد بازار ایران شود، خاطرنشان می‌کند: قیمت خودروهای مدل 2016 در ایران بستگی به شرایط بازار در آن زمان خواهد داشت.

این کارشناس بازار خودروهای وارداتی ادامه می‌دهد: اگر در زمان عرضه خودروهای جدید وضعیت بازار خودرو مانند وضعیت فعلی باشد، احتمالا خودروهای مدل 2016 با قیمت فعلی خودروهای مدل 2015 عرضه شده و قیمت خودروهای مدل 2015 کاهش خواهد یافت.

وی خاطرنشان می‌کند: اما اگر در زمان عرضه خودروهای مدل 2016، میزان خرید و فروش در بازار خودرو بیشتر از میزان فعلی باشد خودروهای مدل 2016 با قیمتی بیشتر از قیمتهای فعلی خودروهای مدل 2015 عرضه خواهند شد.

منبع: ایسنا 


انتهای پیام / 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
یک هم میهن
۱۳:۴۸ ۱۹ شهريور ۱۳۹۴
آخه دانشجوی عزیز چند سال مگه لازمه که ما به ساخت خودرو با کیفیت برسیم 5 سال 10 سال 20 سال .چقدر؟ به خدا بسه دیگه . از ما که گذشت و جوانی خودمون رو با پراید سر کردیم اما ما برا بچه هامون نگرانیم که حسرت رانندگی با یک خودرو با کیفیت خوب رو تا پیری با خودشون نبرند. چرا فکر کنیم سهم ما از خودرو تو این دنیا همین پرایده ؟ چرا این فکر رو به ما قالب کنند؟ یعنی ما لیاقت استفاده از یک تکنولوژی خوب نداریم؟ حداقل تکنوژی ساخت آنها را وارد کنید تا جوانها مشغول شند و خودرو خوب و با کیفیت بسازند .
محمد
۰۹:۵۹ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
آی کیف میده قیمت برمیگرده به قبل تحریم راحت میشیم.
اگه برنگرده به قبل تحریم من ترجیح میدم تحریم باشیم چون هیچ تاثیری بر‌زندگی من نداشته
دانشجوی آزاد
۱۲:۵۸ ۰۷ شهريور ۱۳۹۴
ورود ماشین های گرون به این مملکت کمک به بیکاری مملکت هست. نمیگم برید پراید و پژو بی کیفیت بخرید، ولی خودتون هم میدونید پرداخت میلیارد تومان بابت ماشینی که میشه با هزینه های کمتر هم این کار رو کرد، واقعاً خیانت به جوانان هست. چرا که می تونید این پول رو طوری خرج کنید تا هزاران جوان هم مشغول به کار شوند هم فرصتی به دست آید تا سال های دیگه ما هم خودروساز هایی مثل BMW رو به زانو در بیاریم. چرا ما نه؟!
ناشناس
۱۲:۴۲ ۰۷ شهريور ۱۳۹۴
ورود خودرو رو به کشور باز کنید بزارید این ملت نجیب هم یک خودرو با کیفیت ایمن با قمیت منصفانه سوار شوند کاش یک گزارشی هم از کسانی که سنگ این شرکتهای خودرو سازی داخلی رو به سینه میزنند تهیه میشد که مشخص بشه خودشون چه خودروهایی سوار میشند؟؟؟؟؟
با پولی که از این خودروهای بی کیفیت با قمیت نجومی از مردم میگرند سوار بر ماشینهای خارجی میشند بعد هم میگن خودرو داخلی البته همه میدونندکه قطعات چینی است
احمد
۱۲:۳۳ ۰۷ شهريور ۱۳۹۴
تحریم همچنان با قوت ادامه دارد تازمانی که خودرو با قیمت واقعی عرضه شود.