سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس اتحادیه نساجی و پوشاک ایران :

اجرای 5 برنامه برای توسعه صنعت پوشاک در کشور

رییس اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران اعلام کرد: صنعت پوشاک کشور پس از سپری کردن یک دوره رکود شدید که ناشی از تورم و تلاطم نرخ ارز بود، با آغاز اجرای 5 برنامه تدوین شده ، آماده ایجاد یک جهش در بازار داخلی و خارجی شده است .

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سومین نمایشگاه بین المللی پوشاک ایران : محمود نبوی افزود: الزام واحدهای تولیدی به خروج از تهران و استقرار در شهرک های صنعتی ، تغییر رویه در صدر مجوز فروشگاههای زنجیره ای و بزرگ پوشاک ، ابلاغ رسمی خروج پوشاک از موضوع قیمت گذاری ، حمایت وزارت صنعت ، معدن و تجارت از برندهای داخلی و نهایتا تشکیل کارگروه ویژه پوشاک کشور با حضور تمامی ذینفعان این صنعت، برنامه های است که پس از تدوبن به اجرا درآمده است.

رییس اتحادیه تولید وصادرات نساجی و پوشاک ایران خاطر نشان کرد: واردات غیرقانونی و قاچاق، کماکان بزرگترین مشکل این صنعت بشمار می رود و جدیت وزارت صنعت ، معدن و تجارت در کنترل واردات این کالاها، امیدواری های زیادی را بوجود اورده است. 

وی با بیان اینکه صنعت پوشاک ایران در سال 94 فضای متفاوتی را تجربه می کند و بایستی عنوان کنیم دوره جدیدی در حال شکل گرفتن است، گفت: همه و همه این برنامه ها نشان می دهد که عزم نهادهای سیاست گذاری و نظارتی برای توسعه پوشاک کشور، جزم شده است.

نبوی به برگزاری سومین نمایشگاه پوشاک اشاره کرد و گفت: نمایشگاه پوشاک از امسال همزمان با نمایشگاه نساجی ایران تکس برگزار می شود که قطعا حضور تامین کنندگان اصلی ما یعنی تولیدکنندگان نخ و پارچه موجب تقویت ارتباط زنجیره های مختلف صنایع نساجی خواهد شد. 

سومین نمایشگاه تخصصی پوشاک ایران، بصورت بین المللی و با حضور تولید کنندگان و واحدهای بزرگ و کوچک تولیدی ، دست اندرکاران صنعت پوشاک کشور و شرکت های مختلف خارجی، از 13 الي 16 شهریور ماه به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

از امسال نمایشگاه پوشاک ایران بصورت بین المللی و با حضور شرکت های داخلی و خارجی برگزار می شود البته قرار شده هر ساله 70 درصد از فضای نمایشگاهی در اختیار شرکت های داخلی و 30 درصد باقی مانده برای شرکت های خارجی اختصاص یابد.

 در سومین نمایشگاه بین المللی صنعت پوشاک ایران که بزرگترین و جامع ترین نمایشگاه پوشاک کشور نیز محسوب می شود؛ ده ها شرکت و واحد تولیدی داخلی و خارجی، برترین تولیدات پوشاک، شامل انواع پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه در قالب طرح ها و رنگ های گوناگون و همچنین دستگاهها و تجهیزات تولید پوشاک و نوین ترین طرح ها و مدل های طراحی و تولید پوشاک را در معرض دید علاقمندان قرار خواهد داد.

این نمایشگاه فرصت بسیار مناسبی دراختیار تولیدکنندگان، بازرگانان و سایر دست اندرکاران صنعت پوشاک کشورمان قرار خواهد داد تا ضمن رقابت با شرکت های خارجی و بهره مندی از آخرین پیشرفت های این حوزه، با استفاده از دانش و تخصص خود، چهره شایسته ای از محصول ایرانی را به جامعه نشان داده و توانمندی های صنتعگران داخل را در معرض قضاوت مخاطبان قرار دهند.

سومین نمایشگاه بین المللی صنعت پوشاک ایران در فضائی حدود 10 هزار متر مربع و در سالن های 40  و 44– خلیج فارس در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برپا خواهد شد.

ایجاد رقابت و تبادل اطلاعات بین تولیدکنندگان و صادرکنندگان پوشاک، ارتقاء سطح تولید داخلی کشور، علمی کردن طرح تولید لباس داخلی، کمک به توسعه اشتغال ، بازاریابی و افزایش صادرات و افزایش راندمان تولید داخلی؛ مهمترین اهداف برگزاری سومین نمایشگاه بین المللی صنعت پوشاک ایران است. 

برگزاری یک همایش و چند نشست تخصصی و همچنین برگزاری مسابقه طراحی پوشاک با حضور استادان برتر این حوزه، بخشی از برنامه های جانبی سومین نمایشگاه بین المللی صنعت پوشاک ایران است. 

سومین نمایشگاه بین المللی صنعت پوشاک ایران به همت کارگروه مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران و همکاری دستگاههای مربوط از جمله وزارت صنعت، معدن و تجارت، ازمان توسعه تجارت ایران و شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی تهران، توسط شرکت سامع پاد نوین برگزار خواهد شد.

سومین نمایشگاه بین المللی صنعت پوشاک ایران از 13 الي 16 شهریور ماه هر روز از ساعت 10 تا 18 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان خواهد بود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.