سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایران حریف لاجوردی پوشان نشد

تیم ملی والیبال زیر ٢٣ سال ایران مقابل تیم ملی ایتالیا متحمل دومین شكست خود در رقابت های قهرمانی امیدهای جهان شد.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب چهارمین روز از رقابت های والیبال قهرمانی مردان زیر ٢٣ سال جهان، تیم ملی والیبال ایران در نوزدهمین مسابقه این رقابت ها از ساعت ١٤ و ٣٠ به مصاف ایتالیا رفت و در پایان این دیدار با نتیجه ٣ بر یك مغلوب این تیم شد تا دومین شكست خود را متحمل شود.

شاگردان پیمان اكبری در ابتدای ست نخست از حریف قدرتمند خود عقب افتادند اما ضمن رفع اختلاف امتیاز در دقایقی از بازی پیش افتادند. ست نخست این دیدار در امتیازات پایانی پایاپای پیش رفت اما در نهایت ایتالیایی ها ٢٥ بر ٢٣ برنده این ست شدند.

در ست دوم اما جریان برعكس ست اول پیش رفت و امیدهای ایران از همان ابتدا برتری خود را بر حریف دیكته كرده و اجازه ندادند توپ های ایتالیایی ها به امتیاز تبدیل شود.ایران با اختلاف ١١ امتیازی از حریفش پیش افتاده بود و مربی ایتالیا مجبور به گرفتن وقت استراحت فنی شد تا بتواند مانع ادامه امتیازگیری شاگردان اكبری شود. هرچند این وقت استراحت چندان كارساز نبود و ایران به راحتی این ست را با نتیجه جالب توجه ٢٥ بر ١٥ به سود خود تمام كرد.عملكرد تیم ایران در زدن سرویس در ست دوم بسیار كم نقص بود و دریافت ایتالیا را با مشكل مواجه كرده بود.

ست سوم را هر دو تیم پایاپای آغاز كردند و در تلاش بودند با كم كردن ضریب اشتباهات خود امتیاز بیشتری كسب كنند.نخستین تكنیكال تایم این دیدار در نتیجه ٨ بر ٧ به سود لاجوردی پوشان رقم خورد. پس از آن ایتالیایی ها با اتكا به دفاع روی تور توانستند از ایران پیش بیفتند و ٣ پوئن اختلاف ایجاد كنند.ایتالیایی ها در ست سوم بهتر از ایران كار كردند و رفته رفته اختلاف امتیاز بالایی ایجاد كردند تا حاشیه امنیتی برای پیروزی در این ست داشته باشند. لاجوردی پوشان ١٩ بر ١١ جلو افتادند تا اتفاقات ست دوم در ست سوم این بار برای ایتالیا رخ دهد. آن ها ٢٣ بر ١٣ جلو افتادند تا پیمان اكبری مجبور به گرفتن وقت استراحت شود. اكبری در این ست دست به چند تعویض هم زد كه البته جوابگو نبود و در نهایت ایتالیا ٢٥ بر ١٧ برنده شد.

ست چهارم با سرویس تیم ملی ایران آغاز شد. از همان ابتدا ایتالیا با یك اختلاف امتیاز از امیدهای ایران پیش افتاد و رفته رفته اختلاف خود را بیشتر كرد.لاجوردی پوشان در پایان این ست توانستند ٢٦ بر ٢٤ برنده شده و این ست و این دیدار را به سود خود به پایان رساندند.

ایتالیا كه با این نتیجه موفق به كسب چهارمین پیروزی متوالی خود شد فردا باید مقابل دیگر تیم بدون شكست این گروه یعنی كوبا برود.

تیم ملی والیبال امیدهای ایران فردا آخرین دیدار مرحله گروهی خود را مقابل امیدهای مصر برگزار خواهد كرد.


انتهای پیام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
حبیبی
۰۵:۴۲ ۰۷ شهريور ۱۳۹۴
دم پیمان اکبری گرم هرچی تیم دادن دستش نابود کرد
حالا مثل اینکه بیشه خالی بود یا قحط الرجال شده
این همه مربی خوب داشتیم.
سجاد
۲۲:۰۱ ۰۶ شهريور ۱۳۹۴
تیم ملی زیر ۲۳ ایران متاسفانه فدای بی تدبیری فدراسیون والیبال شد و با باخت مقابل تیم های کوبا وایتالیا از مسابقات جهانی در این ناباوری حذف شد واقعا تو این مملکت دیگه مربی نداریم که همه تیم های ملی از جمله دانشجویان و تیم ملی ب و تیم امید خود را به یک مربی سپرده ایم آیا واقعا یک مربی توان هدایت این همه تیم ملی را خواهد داشت اگر واقعا تو کشور ما مربی نیست حداقل تیم امید را به یک مربی خارجی واگذار می کردند , قبل از شروع بازی ها مشخص بود که آقای پیمان اکبری تمرکز برای این بازیها را ندارد این تیم امید متاسفانه بدون مربی راهی مسابقات جهانی شد و مشخص بود این تیم با این شرایط که مربی ندارد نتیجه نمیگیرد آقای داورزنی تو این قضیه دست فدراسیون فوتبال را از بی تدبیری بست از آقای داورزنی که تیم امید را بدون مربی راهی مسابقات جهانی کرد بعید بود کاهش کاهش کاهش تیم امید از اول یک مربی اختصاصی داشت نه یک مربی پروازی , به امید موفقیت تیم ملی کشورمان در مسابقات جهانی ژاپن