سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برنامه ششم، جایگاه امید جامعه پزشکی کشور است

برنامه ششم توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی توسط دولت در شرف تدوین است.

دکتر محمود فاضل نایب رئیس شورایعالی سازمان نظام پزشکی در گفتگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به اینکه افزایش سرعت در هر مسیری بدون تبعیت از برنامه، سرعت در انحراف از برنامه محسوب می شود؛ بیان داشت : تاکنون 5 برنامه با چشم انداز افق1404 طراحی و به اتمام رسیده است و فارغ از اینکه هر کدام چگونه طراحی شده و آیا مسیر وصول به اهداف، منطبق بر واقعیت بوده و غیره باید به  برنامه ی پیش رو بپردازیم.

 وی با اشاره به اینکه برنامه ششم توسعه را در پیش داریم افزود: سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران برای اولین بار در طول تمام برنامه ها، خود خواسته و مبتکرانه و بر اساس اهداف، اختیارات و وظایف قانونی خود(ماده 2 و3) اقدام به مشارکت، پیشنهاد، بررسی و نگارش آن در نهاد ریاست جمهوری و وزارت بهداشت کرده است و به عنوان عضو در جلسات منظم آن حضور می یابد.

 وی ادامه داد :آن چیزی که از دست داده ایم و خلاء آن را حس می کنیم و همچنین محافظت از داشته‌های فعلی در چهارچوب قانون ، سه فصلی است که همت خود را بر آن بنا نهاده ایم.

فاضل خاطرنشان کرد: اکنون ادبیات هوشمندانه مورد نظر سازمان چه در جلسات مرتبط و چه اشباع فضای عمومی، درپیش نویس برنامه ششم به چشم می خورد و دولت بر سر آن است تا از ظرفیت های مردمی (خصوصی) در کنار خود استفاده بهینه ببرد.

 نایب رئیس شورایعالی نظام پزشکی از همکاران متفکر و صاحب نظر دعوت می کند در این راه بیندیشند و با مداخله در مفاد برنامه های پیشین، پیشنهاد های مفید خود را ارائه دهند.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.