سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اسدی: ملی پوش نداشتن، حق گسترش نبود

بازیکن تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: نمی دانم چه کسانی بازیکنان ملی پوش را انتخاب می کنند اما حق گسترش این نبود که هیچ بازیکنی در تیم ملی نداشته باشد.

مرتضی اسدی در گفتگو با خبرنگارحوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  در خصوص بازی مقابل ملوان بندر انزلی اظهار کرد: گرچه شرایط جوی انزلی مناسب نبود و باران فراوانی باریده بود اما در نهایت با لطف خدا توانستیم که بازی را با برد پشت سر بگذرایم. 

وی در ادامه افزود: شرایط روحی بازیکنان خوب است و تیم اکنون در ایده آل ترین وضعیت قرار گرفته است.

اسدی در مورد هدف گذاری مسئولان گسترش فولاد گفت: اکنون تیم فوتبال گسترش در رده جدولی چهارم است اما پتانسیل رسیدن به بالای جدول را نیز دارد و هدف گزاری مسئولان باشگاه رسیدن به رده های نخستین جدول می‌باشد.

بازیکن تیم فوتبال گسترش فولاد با انتقاد ازدعوت نشدن بازیکنی از تیم گسترش فولاد به تیم ملی تصریح کرد: من نمی دانم بازیکنان تیم ملی براساس چه معیاری انتخاب شدند؟ چرا از تیم گسترش بازیکنی به تیم ملی دعوت نشد و یا اینکه چه کسانی بازی‌های لیگ را دنبال می‌کند، باید عنوان کنم که انتخاب نشدن بازیکنان مستعد در تیم‌ها باعث از بین رفتن انگیزه‌ می‌شود.

وی ادامه داد: به نظر من حق گسترش دست کم حضور سه بازیکن در تیم ملی بود که این اتفاق رخ نداد.

اسدی در پایان یادآور شد: امیدوارم که بازیکنان مستعد که می توانند به تیم ملی کمک کنند در زمان شکوفایی و کمک رساندن به موفیقت و پیشرفت تیم ملی انتخاب شدند. 

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.