سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخبار باشگاه استقلال

مدیر عامل باشگاه استقلال از بازی دوستانه و اردوی آبی پوشان خبر داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران آبی پوشان پایتخت تهرانی در نظر دارند در هفته آینده تمرینات خود را در اردوی در نظر گرفته شده برگزار کنند 
تیم چین تایپه برای برگزاری یک بازی دوستانه در مقابل استقلال تهران درخواستی را به فدراسیون فوتبال ارائه داد برهمین اساس این نامه به باشگاه استقلال رفت و پس از تصمیم گیری های لازم در نهایت سرمربی آبی پوشان با برگزاری این مسابقه دوستانه موافقت کرد.
بر این اساس دیدار دوستانه مقابل تیم چین تایپه روز یکشنبه برگزار خواهد شد.
آبی پوشان پایتخت برای آمادگی بیشتر در مقابل نفت تهران در هفته پنجم مسابقات قرار است به مدت یک هفته اردوی را در هتل المپیک برگزار کنند.
بهرام افشارزاده مدیر عامل باشگاه استقلال در خصوص برگزاری بازی دوستانه و اردوهای تیم فوتبال استقلال گفت: با توجه به اینکه تیم در هفته پنجم مسابقات لیگ برتر به مصاف تیم نفت تهران می رود برهمین اساس برای آمادگی هرچه بیشتر بازیکنان تصمیم گرفتیم تا یک بازی دوستانه روز یکشنبه هفته آینده در مقابل تیم چین تایپه انجام دهیم وی ادامه داد :از طرفی دیگر با توجه به هماهنگی صورت گرفته قرار است تیم از روز شنبه به مدت یک هفته اردویی را در هتل المپیک برگزار کنند تا از این طریق بازیکنان با آمادگی هر چه بیشتر در مسابقات لیگ ظاهر شوند.

جلسه مسولان استقلال برای پرداخت مطالبات کادر فنی
ظهر امروز سرمربی آبی پوشان پایتخت با سبک دست حامی مالی علی نظری جویباری معاون ورزشی باشگاه استقلال تشکیل جلسه دادند و پس از تصمیم گیری های لازم قرار شد تا روز یکشنبه هفته آینده مطالبات دو بازیکن خارجی و مطالبات کادرفنی پرداخت شود.
گفتنی مجید صالح مربی استقلال تنها از میان کادر فنی بخشی از مطالبات خود را قبل از سفر به آمریکا دریافت کرده است.
(حضور 4 بازیکن آبی پوش در تیم امید )
با توجه به اینکه محمد خاکپور سرمربی تیم امید خواستار حضور بهنام برزای، فرشید اسماعیلی، محسن کریمی و روزبه چشمی برای همراهی تیم امید ایران در سفر به کشور هلند شده است بر همین اساس این بازیکنان دعوت شده اند .
باشگاه استقلال با حضور این بازیکنان در اردوی تیم امید موافقت کرده و قرار است بهنام برزای و فرشید اسماعیلی تا هجدهم شهریور خود را به تمرینات آبی پوشان برسانند و از طرفی دیگر محسن کریمی و روزبه چشمی پانزدهم شهریور در اختیار آبی پوشان قرار بگیرند تا برای بازی مقابل تیم ملی نفت آماده شوند.
( عیادت افشارزاده از ناصر ملک مطیعی)
ظهر امروز بهرام افشارزاده به همراه رضوان، فراهانی و درویش که پیشکسوت هستند از ناصر ملک مطیعی در بیمارستان دی عیادت کردند.
بهرام افشارزاده پرداختی مطالبات کادرفنی و دو بازیکن خارجی و همچنین حضور بازیکنان آبی پوش در تیم ملی امید را تایید کرد.



انتهای پیام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.