سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد؛

انتخابات باید مبین شکوه وحدت، انسجام و همدلی باشد

وزیر کشور گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات اسفندماه امسال باید مبین شکوه وحدت، انسجام و همدلی باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، عبدالرضا رحمانی فضلی در جریان سفر یک روزه به چهارمحال و بختیاری و در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: هفته دولت بهانه ای برای ارائه گزارش عملکرد و دستاوردهای دولت به مردم است.

وی اضافه کرد: دولت یازدهم به لطف خدا و با پشتوانه و عنایت مقام معظم رهبری در عرصه های مختلف از جمله مذاکرات هسته ای، دستاوردهای مهمی حاصل کرده است.

رحمانی فضلی، از توجه ویژه دولت در تدوین برنامه ششم توسعه به اقتصاد مقاومتی خبر داد و گفت: دولت پس از مذاکرات هسته ای و شکل گیری برجام، تمام توان خود را در راستای حل مشکلات اقتصادی به کار گرفته است.

وزیر کشور در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامی و پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبری در اسفندماه امسال، تأکید کرد: این انتخابات باید تبدیل به مانور قدرت ملی شود.

وی افزود: حضور حداکثری مردم در این انتخابات باید مبین شکوه وحدت، انسجام و همدلی باشد.

رحمانی فضلی با بیان اینکه برگزاری انتخابات سالم و قانونمند با حضور حداکثری مردم و همراه با انسجام ملی از اولویت های وزارت کشور است، اضافه کرد: در حوزه اجرا و نظارت انتخابات، هماهنگی لازم با شورای نگهبان انجام و در این راستا بر وحدت و همدلی تاکید شده است.

وزیر کشور در خصوص دیدار روز گذشته اعضای هیأت دولت یازدهم با مقام معظم رهبری هم گفت: همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، حفظ یکپارچگی مردم از ضروریات است.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد نیز در این دیدار گفت: دولت یازدهم در برخی از حوزه ها گام های موثر و موفقی برداشته است.

حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام با تأکید بر ضرورت ایجاد توازن در همه بخش ها و استان ها، خواستار توجه ویژه دولت به این موضوع شد.

وی همچنین وحدت را اصل ضروری در جامعه دانست و افزود: ایجاد تعامل باعث وحدت و انسجام می شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری هم با بیان اینکه دولت یازدهم در تخصیص اعتبار ماده 10 و 12 نگاه ویژه ای به این استان داشته است گفت: با حضور وزیر کشور همزمان 175 طرح عمرانی در استان به بهره برداری می رسد.

قاسم سلیمانی همچنین بر تعامل مطلوب مدیران این استان با ائمه جمعه و جماعات و سایر حوزه ها تأکید کرد.

انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامی و پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبری، روز جمعه هفتم اسفند ماه امسال (۹۴) همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.

ادای احترام به مقام والای شهدای شهرکرد، دیدار با استاندار، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، افتتاح چند پروژه عمرانی در شهرک صنعتی سفیددشت و حضور در شورای اداری استان از برنامه های سفر یک روزه عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور به چهارمحال و بختیاری اعلام شده است.

هفته اول شهریور، به مناسبت شهادت شهیدان رجایی و باهنر، با عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.



انتهای پیام/ ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.