سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد؛

تصویب 188 میلیارد تومان اعتباربرای طرح های منابع آب در خراسان شمالی

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان گفت: از ابتدای سال 1393 تاکنون 188 میلیارد تومان اعتباربرای طرح های منابع آب استان مصوب شده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، به نقل از روابط عمومی کاظم طاهریان با اشاره به اینکه در سال مالی گذشته، هزار و 250 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای 39 طرح اختصاص یافته بود، گفت: در سال جاری نیز تاکنون 630 میلیارد ریال اعتبار برای13 طرح توسط دولت مصوب شده است.

وی اظهارداشت: از ابتدای سال 93 تاکنون، هزار و 143 میلیارد ریال تخصیص یافته و هزینه شده است که 320 میلیارد ریال آن مربوط به سال جاری و بقیه مربوط به سال گذشته است.

به گفته وی از مهمترین طرح های اجرایی مدیریت منابع آب استان عملیات اجرایی ساخت 5 سد جدید، عملیات تکمیلی طرحهای بزرگ آبرسانی به شهرهای بجنورد، شیروان، اسفراین و گرمه و جاجرم، عملیات اجرایی ساخت 7 هزار هکتار شبکه آبیاری جدید و همچنین عملیات اجرایی 10 بند انحرافی، کانال انتقال آب و ایستگاه‌های پمپاژ جدید است.

وی در پایان گفت:عملیات اجرایی انتقال پساب تصفیه شده فاضلاب شهری بجنورد و اسفراین و تکمیل و تجهیز شبکه‌های اندازه‌گیری آبهای سطحی از دیگر طرح های مهم در دست اجرای مدیریت منابع آب در استان است.

انتهای پیام/پ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.