سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

یک چهارم مساجد سراسر کشور مجهز به کانون فرهنگی و هنری است

رئیس ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور گفت:در حال حاضر بیست هزار کانون فرهنگی وهنری در یک چهارم مساجد کشور فعال است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی افزود :رسالت تشکیل کانون های فرهنگی و هنری در مساجد جذب و بکار گیری جوانان فعال و هنرمند در جهت ترویج و تبیین و تبلیغ هنر دینی و معنویت در بین افراد مختلف جامعه است.

وی با اشاره به اینکه هنر واقعی مقدس است و بیانگر هنرمندی خالق جهان محسوب می شود تصریح کرد:هم اکنون افراد بسیار دلسوزی خالصانه و بدون چشم داشت مادی وقت خود را برای فعالیت تاثیر گذار در عرصه ارائه هنر اصیل اسلامی و ایرانی در مساجدصرف می کنند تا ابتذال از هنر مقدس زدوده شود.

حجت الاسلام سلیمانی ضمن اشاره به ضعف های موجود در کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور گفت:حرکت های بسیار موثر و گامهای بلندی در زمینه های ورزشی و فرهنگی و هنری برای جوانان در مساجد در حال اجرا است اما هنوز تا رسیدن به هدف نهایی که همان شکست دشمنان در عرصه تهاجم فرهنگی و نجات جوانان از بی راهه های هنر فاصله ی زیاد داریم که البته با همت خالصانه افراد متدین و توکل بر خداوند پیروزی نزدیک است.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.