سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پی تساوی استقلال خوزستان و تراکتورسازی؛

2 طلسم آبی های خوزستان در لیگ همچنان باقی است

2 طلسم استقلال خوزستان همچنان در لیگ باقی است و عبداله ویسی به همراه شاگردانش تا به حال موفق به شکستن آن نشدند.

 به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان: استقلال خوزستان با هدایت عبداله ویسی هم اکنون با کسب 10 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد اما تا به حال نتوانسته اند 2 طلسم خود را در لیگ برتر قطع کنند، که در این گزارش به آن خواهیم پرداخت.

نخستین طلسم آبی های خوزستان در لیگ برتر نبردن تراکتور سازی در پنج دیدار گذشته است.
حاصل کار این 2 تیم در دیدار های گذشته 3 شکست و 2 تساوی سهم آبی پوشان خوزستانی بوده است .

همچنین در دیدار آخر این 2 تیم که امشب در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار شد 2 تیم به تساوی صفر بر صفر رضایت دادند تا نخستین امتیاز آبی پوشان خوزستانی در این ورزشگاه بدست اید اما همچنان طلسم نبردن استقلال خوزستان برابر سرخ های تبریز پا برجا است.

یک سال نبردن خارج از خانه در لیگ برتر:

شاگردان عبداله ویسی یک سالی است نتوانسته اند در خارج از خانه به پیروزی دست یابند، هر چند این تیم فرصت ان را داشت تا با پیروزی مقابل تراکتور سازی بتوانند هر2 طلسم خود را قطع کنند اما آبی ها نتوانستند از این فرصت استفاده کنند و با تساوی مقابل تراکتور همچنان طلسم ها را پیش روی خود می بینند.

اخرین پیروزی استقلال خوزستان در خارج از خانه برمی گردد به بیست و یک شهریور سال گذشته که موفق شدند در ورزشگاه یادگار امام قم صبا را با نتیجه 2 بر یک شکست دهند و بتوانند با پیروزی از زمین مسابقه خارج شوند . آن دیدار آخرین پیروزی خارج ار خانه استقلال خوزستان در لیگ برتر بود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.