سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترکیب احتمالی ‌تراکتورسازی در مصاف با استقلال خوزستان

تیم فوتبال ‌تراکتورسازی با ترکیب متفاوت به مصاف استقلال می‌رود.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، ترکیب احتمالی تیم فوتبال تراکتورسازی در بازی با استقلال خوزستان در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر خواهید دید.

با توجه به ‌مصدومیت بازیکنان ‌تراکتورسازی و محرومیت یکی از بازیکنان این تیم به نام خالد ‌شفیعی بطور حتم تغییرات فراوانی در ترکیب تونی ‌اولیویرا صورت می‌پذیرد.

احتمال می‌رود تونی با توجه به ‌مصدومیت نریمان جهان و رفیعی و خلیل ‌زاده این بار و به اجبار از رحمانی و ثابتی و فرید بهزادی استفاده کند و همچنین از ‌میرهانی هاشمی به جای خالد ‌شفیعی استفاده کند .

پیرمرد نگران این روز‌های تراکتور با توجه به ‌مصدومیت بازیکنان در انتظار خواهد بود که آیا تیمش با این ترکیب جدید می‌تواند استقلال خوزستان را پشت سر بگذارد، البته احتمال حضور عشوری ، بایرامی و پرنیان نیز خواهد رفت.

در ضمن از درخشش اخباری نیز نباید گذشت زیرا هم به تیم ملی دعوت شده است و هم بازی‌های خوبی را از خود به نمایش گذاشته است.

ترکیب احتمالی تراکتورسازان

اخباری ،کارلوس کاردوسو، میرهانی هاشمی، سعید آقایی، علی حمودی، (ایران پویان )، عشوری، آلوگستوسزار، رحمانی (ثابتی)، فرید بهزاد کریمی، ایمان رمزی، حمزه یونس (بایرامی)

گفتنی است دیدار استقلال خوزستان – تراکتورسازی امروز در ورزشگاه یادگار امام (ره)تبریز برگزار می‌شود.

تبریز آماده انجام بازی

همچنین از تبریز خبر می‌رسد این شهر با تماشاگران پرشور آماده بازی برابر استقلال خوزستان بوده است .تماشاگران پرشوری که امروز با پرچم قرمز‌های تیم‌شان خواهند بود . ناوگان اتوبوسرانی این شهر نیز از ساعت 30/14هواداران را به ورزشگاه می‌برد.

این در حالی بوده که هواداران در روز‌های گذشته با صدور بیانیه خواهان حمایت از تیم تراکتورسازی شدند.

انتهای پیام /

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.