سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثروتی: ضرورت تعیین شخصی از سوی مجلس برای حل مشکلات پدیده و میزان

نماینده مردم بجنورد از رئیس مجلس خواست تا یک نفر را برای پیگیری مشکلات پدیده و میزان تعیین کند.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ موسی‌الرضا ثروتی نماینده مردم بجنورد، جاجرم، مانه و سملقان در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 4 شهریورماه) در تذکر شفاهی با بیان اینکه الان 6 ماه است که فرماندار نداریم، گفت:در مورد بحث ورود استانداری به انتخابات از روز اول گفتیم که آقای وزیر کشور و استانداری افرادی را می‌گذارید که می‌خواهند کاندیدا شوند، ضرورت ندارد که وقت مردم را بگیرید که فرماندار شوند. چرا باید چنین وضعیتی پیش بیاید؟

وی خطاب به ابوترابی‌فرد که ریاست بخش پایانی مجلس را برعهده داشت، افزود: در مورد پدیده و میزان جلسه گذاشتیم و قرار شد که این مسئله را حل کنیم، اما یکسال است که مشکل پدیده و 8 ماه است که مشکل میزان حل نشده، ما این مهم را به شما واگذار کردیم، خواهشم این است که یک نفر را تعیین کنید تا این موضوع را دنبال کند.

ابوترابی‌فرد در پاسخ به ثروتی تاکید کرد: اولا به بنده کاری واگذار نشده، جنابعالی و دوستان فرمودید که جلسه‌ای با وزیر باشد، دوستانی هم که طرح دادند، گفتند که ما برگه استیضاح را امضاء نکرده‌ایم، ثروتی نامه آورد که آن را امضاء کنید، بعد گفت استیضاح!

وی اضافه کرد: این روال خلاف اخلاق است، رعایت کنید، اما باید گفت که همه پیگیر مسئله میزان و پدیده و موسسات مالی و اعتباری که مجوز ندارند، هستند، به دلیل پیگیری شما جلساتی با وزیراقتصاد ، رئیس کل بانک مرکزی، وزیر دادگستری و سایر مسئولان داشتیم که این موضوع را بررسی کردیم، امیدواریم با اقدامات و تصمیمات دولت برای برون رفت از این تنگنا گام برداشته شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: نماینده ، بجنورد ، سملقان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.