سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شناسایی اولویت‌های شهر ری/ لزوم بازنگری و ارتقای ساختار اداری

معاون استاندار تهران گفت: آب کشاورزی، بهداشت و درمان، راه و آب شرب مردم از اولویت‌های اصلی شهر ری است.

هدایت الله جمالی پور معاون استاندار تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اولویت‌های اصلی شهر ری اظهار کرد: در حوزه تامین آب مورد نیاز شهرستان با کمک دولت، آب سد ماملو به آب شرب مورد نیاز مردم اضافه شد و کیفیت آن نیز با همکاری دولت و وزارت نیرو به حد مطلوبی رسیده است.

وی افزود: مشکلات شهر ری را شناسایی و اولویت بندی کردیم و در نظر داریم با برنامه ریزی‌های انجام شده و با همکاری استانداری تهران و دولت آن‌ها را مرتفع کنیم.

جمالی پور با بیان اینکه بازنگری و ارتقای ساختار اداری شهرستان یکی از ضرورت‌های مهم است،‌ تصریح کرد: این اقدام قطعا به ارتقای سطح خدمات به مردم شهرستان می‌انجامد.

معاون استاندار گفت: همچنین ایستگاه راه‌ آهن شهر ری که یک ایستگاه عبوری بود، به ایستگاه پایه تبدیل و قرار شد این ایستگاه با همکاری دولت و معاون اول رئیس جمهور در حد شاخص بین المللی بازسازی شود و ظرفیت‌های غرب استان تهران را پوشش دهد. همچنین شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران در حال طراحی و ساخت این ایستگاه است که به زودی طرح آن ابلاغ می‌شود.

جمالی پور با اشاره به اعتبارات اختصاص یافته راه روستایی شهرستان گفت: عملا 21 میلیارد تومان با توافق نامه‌ای که بین فرمانداری شهر ری و وزارت راه و شهرسازی استان تهران منعقد شد، قرار شد این بودجه برای اصلاح و بازسازی راه روستایی شهرستان ری اختصاص یابد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۰:۱۳ ۱۸ شهريور ۱۳۹۴
ساخت تصفیه خانه فاضلاب
ناشناس
۱۰:۲۷ ۰۷ شهريور ۱۳۹۴
ایجاد ترن ست تهران شهرری
ناشناس
۱۴:۳۴ ۰۶ شهريور ۱۳۹۴
ایجاد ریل باس شهرری