سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیاست‌های فدراسیون قایقرانی اجرا می شود

رئیس کمیته امور استان های قایقرانی گفت: با حضور چند نماینده از استانهای کشور سیاست های فدراسیون قایقرانی را در کل کشور اجرا می کنیم.

حسینی در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: هیئت‌ها چشم انتظار نتایج قایقرانان هستند تا پس از اتمام مسابقات کسب سهمیه مجدد برنامه های همیشگی را شروع می کنی. تا به حال عادل مجللی خوب پیش رفته است و با توجه به اینکه رقیب چینی‌اش حضور ندارد به راحتی می تواند قزاقستان را ببرد. 
 
وی افزود: ما وظایف خود را انجام دادیم و با برنامه ریزی تا به حال جلو آمدیم مابقی کار با خود پاروزنان است. 
 
حسینی در خصوص اهداف هیئت‌های استانی برای راحت تر حل شدن مسائل شهرستان‌ها خاطر نشان کرد: به دنبال هدفی 5نفر از نمایندگان استانهای شمالی و جنوبی و کلیه امور استانها که تجربه بیشتری داشتند جلسه ای گذاشتیم تا سیاست‌های فدراسیون و هیئت‌ها و ضعف‌ها و مشکلات اعلام و بررسی شود. 
 
رئیس کمیته امور استان‌های قایقرانی در خصوص این هدف اظهار داشت: از طرفی همه شهرستانها نیاز به پرورش همه رشته ها ندارد و احتیاجی به تزریق امکانات در کلیه استانها نیست بلکه این نشست ها را در مورد مشکلات پیست ها و نتایج افراد گذاشته می شود. 
 
وی در خصوص استان گلستان که زیر نظر خودش ادامه می شود اظهار داشت: وضعیت شهرستان گلستان شاید بهتر از بقیه استانها هم نباشد زیرا با توجه به کش و قوس ها و لطماتی که فدراسیون دید نتوانست امکانات و پشتوانه خوبی به استانها اعطا کند و سال جدید نیز از لحاظ ورزشی سال پرباری نبود. 
 
حسینی در خصوص استعدادیابی در هیئت ها یادآور شد: در تمام فصول استعدادیابی را داریم تا بتوانیم از انتخاب شدگان بهترین استفاده را به موقع انجام دهیم. 
 
وی در خصوص نتایج قایقرانان آبهای آرام خاطر نشان کرد: فدراسیون در این مدت با بودجه کم تمام تلاش خود را کرد اما احتیاج به تقویت بیشتر ورزشکاران از لحاظ روحی و روانی است تا شروع مسابقات آتی اندونزی با روحیه قوی تری بتوانند شرکت کنند. 
 
انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.