سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد؛

بیش از 734 هزار بیمه شده در خراسان شمالی

مدیرکل اداره بیمه سلامت استان گفت:تا کنون 734هزار و 483نفر در بیمه های مختلف در استان بیمه شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ مدیرکل اداره بیمه سلامت استان در نشست خبری مدیران تابعه وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان با اصحاب رسانه افزود: این آمار بر اساس آمار صندوق های بیمه متفاوت در استان به ثبت رسیده است.

علی آرمیده گفت:61 هزار و 124 نفر از بیمه شدگان در صندوق کارکنان دولت ، 22هزار و 426نفر از بیمه شدگان جزء صندوق سایراقشار و 500 هزار و 45نفر از بیمه شدگان استان نیز جزو بیمه شدگان صندوق روستائیان است.

وی به پوشش 80 درصدی بیمه سلامت در استان اشاره کردو خاطرنشان کرد:از آغاز طرح تحول نظام سلامت 150هزار و 804نفر در بیمه سلامت استان بیمه شده اند.

آرمیده علت کاهش آماربیمه شدگان بیمه ایرانیان را ثبت نام افراد در بیمه سلامت دانست و افزود: 48نفر از بیمه شدگان استان جزء بیمه ایرانیان هستند.

وی افزود: 633 موسسه تشخیصی و درمانی، طرف قرارداد بیمه سلامت استان هستند،که 240موسسه وابسته و 393 مستقل هستند.

مدیرکل بیمه سلامت استان با اشاره به اینکه خراسان شمالی از جمله استانهای پیشرو در چاپ و تحویل دفاتر بیمه سلامت همگانی در کشور است ، افزود: تا پایان تیرماه سال جاری این اداره کل موفق به چاپ افزون بر 150هزار جلد دفترچه بیمه سلامت همگانی شده است.

وی در پایان به زیر پوشش درآمدن ترک اعتیاد در بیمه سلامت اشاره کرد و افزود:تنها 10درصد هزینه ترک از جیب مردم پرداخت می شود.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.