سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صعود هر 4 نماینده کشورمان به دور نیمه نهایی قهرمانی اسکواش آسیا

چهار نماینده کشورمان در مرحله نیمه نهایی بیست و دومین دوره مسابقات اسکواچ قهرمانی آسیا به پیروزی دست یافتند و راهی نیمه نهایی شدند.

به گزارش خبرنگار سایر حوزه ها گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان :مرحله یک چهارم نهایی قهرمانی آسیا از امروز در مجموعه ورزشی انقلاب آغاز شد و در نخستین دیدار قسمت پسران ، دانیال قارونی نماینده کشورمان در رده زیر 13 سال به مصاف حریفی از کشور اردن رفت و توانست حریف خود را با نتیجه 3 بر صفر شکست شکست دهد و با صعود به مرحله نیمه نهایی مدال برنز خود و کشورمان را قطعی کند.
این نخستین مدال تاریخ اسکواش ایران در آسیا است.
در دومین دیدار این مسابقات که از ساعت 17 برگزار شد محمد رضا جعفر زاده نماینده کشورمان در رده زیر پانزده سال به مصاف حریف هنگ کنگی خود رفت و توانست در یک دیدار زیبا و دیدنی با نتیجه 3 بر 2 از سد حریف خود بگذرد و راهی نیمه نهایی شود .
پس از صعود جعفرزاده به نیمه نهایی، دومین مدال ایران هم در این مسابقات بدست آمد.
نماینده سوم کشورمان علیرضا شمالی هم در رده زیر هفده سال به مصاف حریفی از اردن رفت و توانست با نتیجه 3 بر صفر از سد حریف خود بگذرد و سومین نماینده ایران در نیمه نهایی قرار گیرد.
در آخرین دیدار مسابقات یک چهارم نهایی 2 ملی پوش کشورمان به مصاف هم رفتند و در دیداری زیبا و دیدنی سجاد زارعیان موفق شد فرزان حبیب پور را با نتیجه 3 بر صفر شکست دهد و راهی نیمه نهایی شود.
با نتایج بدست آمده هر چهار نماینده کشورمان در نیمه نهایی حضور دارند و مدال برنز خودشان را قطعی کرده اند.


انتها پیام
برچسب ها: اسکواش ، ایران ، آسیا ، قهرمانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.