سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

26 میلیارد ریال برای مقاوم سازی بیمارستان شهید بهشتی کاشان اختصاص یافت

رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان، از تخصیص 26 میلیارد ریال اعتبار برای مقاوم سازی، استحکام بخشی و ایمن سازی بیمارستان شهید بهشتی این شهرستان خبر داد.

خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان؛ محمدحسین اعرابی اظهار داشت: این اعتبار براساس مکاتبات و پیگیری‌های مستمر با سازمان مدیریت و برنامه ریزی مبنی بر رفع مشکلات بیمارستان شهید بهشتی کاشان اختصاص یافته است.

وی، با توجه به قدمت و فرسودگی این بیمارستان مبلغ پیشنهاد شده برای عملیات بهینه سازی و نوسازی از سوی دانشگاه علوم پزشکی کاشان را 70 میلیارد ریال اعلام کرد.

رئیس دانشگاه، از بیمارستان 700 تختخوابی شهید بهشتی کاشان به عنوان تنها بیمارستان عمومی و جنرال در منطقه شمال استان اصفهان نام برد و افزود: این بیمارستان افزون بر خدمات درمانی مردم این منطقه شهرهای همجوار شامل اردستان، بادرود، نطنز، زواره، محلات، مهاباد، نراق، دلیجان و گلپایگان را نیز تحت پوشش دارد.

اعرابی تصریح کرد: مبلغ 60 میلیارد ریال سال گذشته برای طرح هتلینگ و بازسازی و بهسازی سیستم تاسیسات بیمارستان شهید بهشتی کاشان هزینه شده است.

گفتنی است: بیمارستان شهید بهشتی کاشان هم اکنون به وسعت حدود 40 هزار مترمربع واقع در کیلومتر پنج جاده کاشان - راوند با هدف ارایه خدمات به مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل درحال فعالیت است. 

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.