سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

مشهدی ها نایب الزیاره همه مردم دنیا/ ثبت بیش از بیست هزار زیارت در کمپین نایب الزیاره

این روزها مشهد الرضا حال و هوای عجیبی دارد، بوی زیارت و روزهای ناب عاشقی می‌دهد و این حال و هوا می توانی کبوتر دل خود را با نایبان زیارت به همراه کبوتران حرم رضوی به پرواز در آوری.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ازمشهد ؛سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد به مناسبت دهه کرامت و روزهای زیارتی امام رضا(ع) برای رساندن ندای دل عاشقان زیارت به ساحت مقدس آن امام همام، اقدام به راه اندازی کمپینی با عنوان «نائب الزیاره» کرده است تا مشهدی‌ها و زائرانی که در این ایام به زیارت حرم مطهر رضوی می آیند، نایب‌الزیاره اهالی ایران زمین شوند.

قائم مقام سازمان فرهنگی تفریحی مشهد گفت: از ابتدای دهه کرامت تاکنون بیش از20 هزار زیارت از طریق این کمپین انجام شده است که امیدواریم تا با معرفی این کمپین قدمی در راه خدمت به طالبان زیارت امام مهربانی‌ها برداشته باشیم.

رییسیان زاده افزود: از زمانی که زیارت نیابتی درخواست می‌شود با توجه به تعداد ثبت‌نام‌کنندگان زمان زیارت متفاوت خواهد بود، اما پس از این که زیارت انجام شد پیامکی مبنی برانجام زیارت برای درخواست کننده ارسال خواهد شد و تا زمانی که همه زیارت های افراد طالب الزیاره انجام شود این کمپین فعال خواهد بود.

وی گفت: راه‌های ارتباطی موجود در این کمپین موجب شده است هر شخص از هر نقطه‌ای از ایران با حداقل داشتن یک تلفن همراه بتواند طلب زیارت امام مهربانی‌ها را داشته باشد و از سوی دیگر، زائران و مجاوران امام رضا (ع) بتوانند نایب‌الزیاره هر یک از طالبان زیارت باشند.

نائب الزیاره ها و طالب الزیاره ‌ها می‌توانند برای ثبت نام در این کمپین به شماره 1000880088 شماره 8 را ارسال کنند و یا از طریق سایت www.1000880088.ir و یا از ربات تلگرام http://telegram.me/ZIARAT_BOTثبت‌نام نمایند.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
علی
۱۸:۵۲ ۰۳ شهريور ۱۳۹۴
خیلی عالیه