سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

تولیدات خراسان رضوی اصلی ترین دلیل جذب شرکت ها و سرمایه گزاران اروپایی است

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: تولیدات و ظرفیت های خراسان رضوی و موقعیت برتر جمهوری اسلامی ایران یکی از اصلی ترین دلایل جذب شرکت ها و سرمایه گزاران اروپایی است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ مجتبی مزروعی   با اشاره به برگزاری بزرگترین نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی و بسته بندی شرق کشور در مشهد، افزود: تولیدات و پتانسیل های ویژه ای در حوزه صنایع غذایی در استان خراسان رضوی داریم و یکی از دلایل حضور شرکت ها و سرمایه گزاران اروپایی در این نمایشگاه گستردگی بازار ایران است.

وی با اشاره به این که باید تولیدات اولیه را از کشورهایی همچون قزاقستان، قرقیزستان، ترکمنستان و دیگر کشورهای آسیای میانه تهیه کنیم، گفت: تولیدات را باید در سطح استان افزایش دهیم و به سمت فرآوری محصولات حرکت کنیم.

تا فرصت های اقتصادی بیشتر برای همکاری های طولانی مدت برای هر دوطرف ایجاد شود و صرفه اقتصادی بیشتری نیز به همراه خواهد داشت.

شانزدهمین نمایشگاه مواد غذایی و صنایع وابسته از 4 الی 7 شهریور در نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار می شود می شود و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وب سایت این نمایشگاه به آدرس www.ifoodexpo.com مراجعه کنند.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.