سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

توزیع کیسه زباله خودرو در شیراز

توزیع بیش از 150 هزار کیسه زباله خودرو در شیراز آغاز شد.

به گزارش گروه باشگاه‌های خبرنگاران جوان از شیراز؛ در این طرح که از 2شهریوررماه آغاز شده و تا 4مردادماه ادامه دارد، روزانه بیش از پنجاه هزار کیسه زباله خودرو در 25 نقطه شهر شیراز توزیع می شود.

معاون فرهنگی و اموراجتماعی شهرداری شیراز گفت: در راستای آموزش فرهنگ شهروندی و زمینه سازی برای تمیزی و زیبایی هرچه بیشتر شهر شیراز طرح توزیع کیسه زباله خودرو اجرا شده است.

فرخ زاده افزود: ریختن زباله در خیابان توسط سرنشینان خودرو در شهر علت بروز بسیاری مشکلات همچون وقوع تنش میان شهروندان، بروز تصادف و همچنین نامناسب شدن چهره شهر می شود که این مشکلات در شهری همچون شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) نباید وجود داشته باشد.

فرخ زاده مشارکت شهروندان در زیباسازی و پاکیزگی شهر را عامل اصلی و تعیین کننده در رسیدن شیراز به جایگاه واقعی خود دانست.

به نقل از واحد ارتباطات معاونت فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری شیراز مردم و رانندگان خودورهای شهری با ابراز رضایت از این طرح اجرای این برنامه را مقدمه ای برای توجه بیشتر به پاکیزگی محیط شهری عنوان کردند و از اجرای این طرح توسط شهرداری قدردانی کردند.

این طرح با همکاری شهرداری مناطق دهگانه شیراز، سازمان مدیریت پسماند و بازیافت شهرداری شیراز و معاونت فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری شیراز آغاز شده است.

انتهای پیام/ی



برچسب ها: توزیع ، کیسه ، زباله ، خودرو ، شیراز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
کارشناس امنیت
۱۳:۵۶ ۰۳ شهريور ۱۳۹۴
فکر کردم کیسه زباله بزرگ درست کردن برا خودروهای ایرانی!!!