سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گلیج:

زمانی مزد زحماتم را می گیرم که در بزرگسالان به مدال برسم

دارنده مدال طلای رقابت های کشتی آزاد جوانان جهان معتقد است تا زمانی که در رده سنی بزرگسالان صاحب عنوان نشود مزد زحمات خود را نگرفته است.

مجتبی گلیج در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود:از این که در رقابت های جهانی جوانان توانستم جواب اعتماد کادر فنی،زحمات پدرم و ماردم و تمرینات طاقت فرسایی را که پشت سر گذاشتم با مدال طلا پاسخ دهم بسیار خوشحالم اما معتقدم زمانی این تلاش ها به چشم می آید و مزد زحماتم را می گیرم که در رده سنی بزرگسالان به مدال برسم.
وی درباره این که یعنی از این پس در رده سنی بزرگسالان کشتی خواهد گرفت گفت:من سال آینده نیز می توانم در جوانان کشتی بگیرم اما خودم دوست دارم از این به بعد در یک رده بالاتر روی تشک حاضر شوم به همین منظور نیز قصد دارم از رقابت های جام جهان پهلوان تختی کارم را در بزرگسالان شروع کنم،البته نظر و تصمیم مربیان تیم ملی به خصوص محمد طلایی خیلی مهم است.
گلیج درباره این که با توجه به حضور کشتی گیران مدعی بسیار در وزن 86 کیلو گرم چقدر شانس موفقیت را برای خودش متصور است گفت:برای من که به مدال جهانی و المپیک در رده سنی بزرگسالان فکر می کنم فرق چندانی ندارد که چه تعداد مدعی و عنواندار در وزنم وجود دارد،همه توان و انرژی خود را به کار می گیرم تا در نهایت به هدفی که دارم برسم.
قهرمان جوانان جهان در خصوص عملکردش در رقابت های جهانی نیز اظهار داشت:گروه بسیار سختی داشتم و تا فینال همه حریفان خوب این وزن را با اختلاف 10 امتیاز و امتیاز عالی از پیش رو برداشتم و تنها شش پوئن از دست دادم که همین موضوع هم باعث شد بهترین عملکرد را در میان بچه های تیم داشته باشم.البته همه اعضای تیم خوب بودند و مهمتر از نتیجه انفرادی تکرار قهرمانی سال گذشته بود که باعث شادی مردم و علاقه مندان به کشتی شد.
انتهای پیام/
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.