سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضربات سنگین نیروهای عراقی به مواضع داعش در صلاح‌الدین

نیروهای ویژه ارتش و نیروهای مردمی عراق ضربات سنگینی به اعضای داعش در صلاح‌الدین وارد کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، استان صلاح‌الدین عراق شاهد پیشروی قابل ملاحظه نیروهای ویژه این کشور با پشتیبانی نیروهای مردمی در عملیات نظامی علیه تروریستهای داعش است.

 گزارشگر این شبکه در گزارشی گفت: مرحله جدیدی از تامین امنیت تکریت باحضور نیروهای امنیتی و نیروهای مردمی این کشور آغاز شده است. این عملیات بر مناطق لاوین و التعاون و کارخانه سیمان در غرب سامراء تمرکز دارد. داعش در این استان که بسیار وسیع و دارای ویژگی های جغرافیائی خاص است توانسته در زمان آزادسازی این منطقه مواضعی را برای خود حفظ کند. 
پلیس مرکزی و سرایا السلام توانسته اند مواضع بسیاری را در این عملیات ویژه و ضربتی تحت کنترل بگیرند. خنثی سازی مین ها و بمب های کارگذاشته شده در این مناطق امکان بازگشت زندگی عادی و از سرگیری کشاورزی را فراهم می سازد.

نیروی هوائی ارتش عراق همچنین در عملیاتی ویژه بزرگترین موقعیت نظامی اعضای داعش را در الرطبة هدف قرار دادند. در این مکان چندین خودروی بمب گذاری شده و تسلیحات و ادوات نظامی دیگر وجود داشت. در دومین عملیاتی که در الرطبه انجام شد یک کارگاه ساخت بمب در نزدیک شورای شهر این منطقه هدف قرار گرفت.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.