سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واردات باید هدفمند شود

نایب رئیس اول کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: ما راهی جز نگاه به اقتصاد درونی نداریم و در همین راستا باید واردات هدفمند شود.

ابوذر ندیمی نایب رئیس اول کمیسیون اقتصادی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص برنامه‌های اقتصادی دولت برای حمایت از بخش خصوصی اظهار داشت: عمده‌ترین سیاست‌های اقتصادی دولت را می‌توان در رابطه با رفع موانع تولید و بهبود فضای کسب و کار و همچنین مسائل مربوط به حوزه واسپاری و برون‌سپاری پروژه‌های اقتصادی و استفاده از منابع داخلی و تأمین مالی دانست.

وی در ادامه افزود: دولت همچنین باید با مسائل مربوط به حوزه اقتصاد کشور از جهت تأدیه بدهی‌ها و پرداخت بدهی به پیمانکاران بخش خصوصی سرعت عمل نشان دهد.

ندیمی همچنین تصریح کرد: ما راهی جز نگاه به اقتصاد درونی نداریم و در همین راستا باید واردات هدفمند شوند به صورتی که باید کالای ضروری، واسطه‌ای، مواد یا تکنولوژی را وارد کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: واردات را باید به بخش خصوصی واگذار کرد که این موضوع نیز در قانون رفع موانع تولید که هر نوع فرصتی باید در این رابطه به بخش خصوصی داده شود، پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.