سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

کشف 40 تن انواع مواد مخدر در کارنامه 5ماهه پلیس کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: از ابتدای سال جاری با تلاش پلیس مواد مخدر استان کرمان بیش از 40تن انواع موادمخدر کشف و ضبط شده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار حسین چناريان تبعات عبور مواد مخدر از استان كرمان را بسيار سنگين خواند و افزود: : كرمان كريدور عبور مواد مخدر از مرز هاي شرقي به نقاط مركزي كشور شده و قرار گرفتن در مسير قاچاق اين مواد به ناحق رنج و مسائل اجتماعي فراواني را به شهروندان تحميل كرده است.

وي تصريح كرد: با اين حال به هيچ عنوان اجازه جولان به سوداگران مرگ نخواهيم داد.

سردار چناريان حجم وسيع كشفيات مواد مخدر در عمليات ماموران انتظامي استان را نشانه عزم جدي پليس براي مبارزه با مواد افيوني دانست و گفت: كشف بيش از يك و نيم تن مواد مخدر در 24 گذشته تنها نمونه اي از فداكاري ها و احساس مسووليت پليس كرمان است.

فرمانده انتظامي استان نظارت والدين را در كاهش ابعاد مسائل اجتماعي مرتبط با مواد مخدر بسيار مهم قلمداد كرد و افزود: بايد آموزش و آگاه سازي را از محيط خانواده آغاز كنيم و با تربيت فرزنداني بصير راه رسيدن به ايراني آباد و پيشرفته در تمام جهات را فراهم سازيم.

 وی تصریح کرد: يكي از مهمترين عوامل فروپاشي اركان خانواده معضل مواد مخدر و اعتياد به آن است با توجه به تحقيقات انجام شده، حل معضل اعتياد مي تواند گامي ارزنده به سوي حل بسياري از ناهنجاري هاي اجتماعي و فردي باشد.

سردار چناريان خاطرنشان  كرد: در مسير مقابله با بلاي خانمانسوز اعتياد تقويت روحيه خودباوري ،توجه به باورهاي ديني و ارزش هاي اخلاقي و تحكيم روابط عاطفي در خانواده بسيار حائز اهميت است.



انتهای پیام/ ا

برچسب ها: پلیس ، تلاش ، کشفیات ، موادمخدر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.