سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

کلنگ زنی اداره ی ثبت اسناد و املاک شرق ناحیه دو در تبریز

ساختمان جدید اداره ی ثبت اسناد و املاک شرق تبریز امروز در مراسمی با حضور مدیر کل ثبت اسناد و املاک آذربایجان شرقی و جمعی از مسئولین و مردم، کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان آذربایجان شرقی دراین مراسم  گفت: این پروژه با اعتبار 50 میلیارد ریال به مساحت سه هزار متر مربع در دوازده ماه آینده در هفته ی دولت سال 95 راه اندازی و به بهره برداری خواهد رسید.

به پایی با اشاره به اعتبارات ملی  ابراز امیدواری کرد:در سال جاری شاهد پروژه های ثبتی دیگر از جمله تاسیس ناحیه ثبتی جنوب و شمال در تبریز خواهیم بود.

وی همچنین از افتتاح و بهره برداری کامل ناحیه غرب تبریز در هفته ی دولت خبر داد و افزود:این ادره نیز با پذیرش یکصدو پنجاه نفر نیروی جدید در سطح استان آغاز بکار خواهد کرد.

"کاظم به پائی ادامه داد:بر اساس مساعدتهای ریاست سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و استانداری، پس از راه اندازی اداره ثبت اسناد و املاک ناحیه شرق تبریزبخش عمده ای از مشکلات مردم از جمله مشکل کمبود فضای فیزیکی  مردم این منطقه حل خواهد شد.

معاون عمرانی استاندار هم در این مراسم  با اشاره  به  کمبود فضای فیزکی در اداره کل ثبت اسناد و املاک آذربایجان شرقی اظهار کرد:قطعا کمبود فضای فیزیکی در این اداره کل انگیزه و علاقه را از کارکنان این مرکز سلب خواهد کردو استان  آذربایجان شرقی نیازمند چندین نواحی ثبتی دیگری است.

پورمهدی تاکید کرد:با همکاری شهرداری  در سال دولت و ملت و همدلی و هم زبانی و مهیا سازی امکانات در هفته ی دولت سال آینده پروژه ی ثبتی شرق تبریز در منطقه ی میرداماد راه اندازی خواهد شد.

وی با یادآوری رسالت خطیر و مهم اداره ثبت و اینکه بازگشایی مشکلات ثبتی مردم از جمله وثیقه ی سند -معاملات وثبت شرکتها کار دشواری است خواستار مدارا و تعامل و اخلاق و فرهنگ اسلامی بر اساس وظایف انسانی-قانونی و شرعی  با ارباب رجوع  شد.

وی همچنین با دادن قول مساعد در واگذاری زمینهای شمال و جنوب جهت ایجاد نواحی ثبتی، از راه اندازی فاز اول قطار شهری در هفته ی دولت  نیزسال جاری خبر داد.

پروژه ی شرق اداره کل ثبت اسناد و املاک آذربایجان شرقی در تبریز:بلوار دکتر حسابی میدان میرداماد جنب اورژانس 115 واقع شده است.
انتهای پیام/گ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.