سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یک میلیون و 150 هزار دانش آموز در صف مدارس/ حوادث سرویس مدارس به صفر رسیده است

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: همزمان با فصل بازگشایی مدارس یک میلیون و 150 هزار دانش آموز سال تحصیلی جدید را شروع می‌کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، چاربند مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران در ستاد استقبال از مهر قلم با اشاره اینکه به فصل بازگشایی مدارس یک رویداد ملی است، اظهار کرد: امروز اگر کشور ما در قله‌های اقتدار و عزت در حوزه‌های مختلف است، به دلیل عملکرد خوب نظام تعلیم و تربیت است.

وی در ادامه بیان کرد: در سطح شهر تهران همزمان با بازگشایی مدارس یک میلیون و 150 هزار دانش آموز در 5 هزار مراکز آموزش و وزیر نظر 105 هزار معلم تعلیم و تربیت شدند.

چاربند افزود: ما به تناسب وظایف فعالیت‌هایی را انجام می‌دهیم که می‌توان از آن به تفاهم نامه مشترکی که با سازمان شهرداری، اتوبوسرانی، پلیس راهور به امضا رسید، اشاره کرد که در همین راستا از برچسب سرویس مدارس رونمایی شد.

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران در پایان عنوان کرد: برابر آمار 68 درصد از یک میلیون و 150 هزار دانش آموز شهر تهران از وسایل نقلیه عمومی و شخصی استفاده می‌کنند و مابقی نیز مسیر منزل تا مدرسه را به صورت پیاده طی می‌کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.