سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

پایان عملیات قطعه‌گذاری سامانه WIM در محور هراز

عملیات قطعه گذاری سامانه WIMدر محور هراز پایان یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، احمد آفرین محمدزاده ، مدیر كل حمل و نقل و پایانه‌های استان مازندران از پایان عملیات قطعه‌گذاری سامانه توزین در حال حركت (WIM) در محور هراز خبر داد.

ایشان افزود:این سامانه بدون نیاز به توقف وسایل نقلیه سنگین، بار محوری آنها را اندازه‌گیری می‌كند و در صورتی كه وزن كلی یا محور وسیله نقلیه‌ای بیش از حد مجاز باشد آن را شناسایی كرده و به اولین پلیس راه جهت اعمال مقررات گزارش می‌دهد.

مدیر كل حمل و نقل و پایانه‌های استان مازندران تصریح كرد: اضافه تناژ وسایل نقلیه سنگین علاوه بر ایجاد آثار تخریبی به راه و ابنیه آن به لحاظ ایمنی نیز خطرساز می‌باشد و ممكن است زمینه‌ساز بروز حوادث به سبب عدم كنترل كامل و مطلوب راننده بر حركت وسیله نقلیه باشد. از طرفی این اضافه تناژ سبب كاهش عمر مفید وسیله نقلیه نیز می‌شود.

ایشان اظهار داشت:از دیگر مزایای این سامانه جمع‌آوری اطلاعات تردد بار در محور هراز می‌باشد كه امكان برنامه‌ریزی میان مدت و بلندمدت را برای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای فراهم می‌آورد.با پایان كارگاه جاده‌ای قطعه‌گذاری این سامانه در محور هراز، تردد وسایل نقلیه بدون هیچ‌گونه محدودیتی در جریان است.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: پایان ، محور ، هراز ، قطعه ، توقیف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.