سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وطن‌پرست: عملكرد کادر فنی قابل دفاع است

کارشناس والیبال ایران معتقد است محمد وكیلی و دستیارانش عملكرد خوبی در كادر فنی تیم نوجوانان داشته و باید به همین روند خود ادامه دهد.

ابراهیم وطن پرست در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور   گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درمورد عملکرد تیم ملی نوجوانان ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان و کسب عنوان سومی این تیم، اظهار داشت: اگر بخواهیم نتیجه را در نظر بگیریم، باید گفت حضور روی سکو در مسابقات جهانی برای تیمی در رده ‌نوجوانان خیلی خوب است. در این رده  عملکرد بازیکنان بسیار پرنوسان بوده  و کنترل کردن آنها کار سختی است که خوشبختانه کادر فنی تیم ملی نوجوانان به خوبی از پس آن برآمد.

وی ادامه داد: این روند بازیکن سازی باید ادامه دار باشد تا تیم‌های رده‌های بالاتر هم تضمین شوند. برای مثال بازیکنانی که هم اکنون در تیم اصلی ایران بازی می کنند همان بازیکنانی هستند که 10 سال پیش روی آنها سرمایه‌گذرای شد.

کارشناس والیبال ایران خاطرنشان کرد: فدراسیون برنامه‌ریزی خوبی برای این تیم داشت، چراکه مسئولان فدراسیون هم می‌خواهند "رود در جریان" داشته باشند، یعنی بعد از نسل کنونی تیم ملی، نسلی باشد که بتواند جایگزین آنها شود.

وطن‌پرست درخصوص کادر فنی تیم ملی والیبال نوجوانان عنوان کرد: دیدگاه‌ها برای ادامه کار این کادر فنی متفاوت است؛ برخی‌ها می گویند بازیکنان و مربیان باید به رده جوانان بروند و برخی دیگر معتقد هستند که مربیان باید در همین رده بمانند. کادر فنی تیم نوجوانان در چند سال اخیر عملکرد بسیار خوبی داشته است؛ وقتی بازیکنان کار خود را با چنین کادری شروع کنند بدون شک در ادامه می‌توانند با هر مربی دیگری هم کار کنند.

وی افزود: مربیان در رده نوجوانان باید روانشناس هم باشند تا بازیکنان زیر نظر آنها آموزش ببینند و شخصیت پیدا کنند. من فکر می‌کنم وکیلی و همکارانش در سال‌های اخیر عملکرد خوبی داشتند و باید به کار خود در همین رده ادامه دهند.

کارشناس والیبال ایران در پایان ضمن تبریک به جامعه والیبال، اظهار داشت: این سرمایه‌گذاری ها باید در رده نوجوانان انجام شود تا در ادامه بتوانیم از آنها بهره برداری کنیم. باید باغچه والیبال را به خوبی آماده کنیم تا باغ والیبال تا سال‌ها آباد بماند.

انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.